• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jacklin

Vi har ju Net On Nets lagershopp här i Borås med och det är samma priser där som på nätet, om inte billigare till och med, de har ju rea där i bland med.

Så jag tror att det är samma sak i den butiken som är i Ullared

• Vickyb

Ska åka till Ullared i slutet av september.. handla några av julklapparna och kläder till dottern.. sen ska jag se om jag kan hitta något fint till hemmet. Någon som vill dela med sig om tips på heminredning?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • sandy85

någon som vet om det finns en sån där bakmaskin på gekås.. och sedan pris?

• Lindekull

Jag såg en bakmaskin där i lördags. Tyvärr kollade jag inte priset men det fanns nog bara 1-2 st kvar. Kanske värt att ringa och kolla om de har innan ni åker. Men ni kanske inte åker bara för en bakmaskin?

• sandy85

lindekull: hehe ohhh nej har presenter att köpa till 6 syskon och sedan julklappar :) vad har dom för storlekar i overallerna min dotter har 74 nu..

• MissM3

Om ca:15 timmar är vi på Gekås.Det ska bli sååååå kul. Hur ska jag kunna sova i natt...Haha....När första steget är taget inne på Gekås då börjar allvaret....Närrå skoja bara men det ska bli kul att få shoppa loss lite.Sov gott alla Gekås-galningar för det ska den här G-galningen försöka göra.

• Busshia

Någon som vet om de har värmedynor där o ev. pris?? ngn som kan lite priser på babytillbehören??

• Barn o Katt Mamma

Busshia: jag var på gekås förra vecka men blev jättebsviken för det var varken mycket baby kläder eller baby tillbehör, leksakerna var inte heller av så bra märken.........men jag tror att det beror på vad gekås hittar att köpa in............ibland bra, ibland dåligt......men lycka till i allefall, man kan ju ha tur..........!!!

• loveliva

Någon som vet om där finns fleeceålpåse?????

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden