• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • nuria

Nu har vi bestämt datum för att åka till Gekås...
    Det blir första veckan i okt.... Då borde väl alla julsaker ha packats upp....?

Men hur är det dåmed vinterkläder... Iom att det redan har handlats en hel del vinterkläder, så kanske det är slutsålt i vissa stl??

• rosaid

jag har campat i ullared i helgen o oxå handlat massa men uj vad det var mkt getingar

• mammatillpojkar

nuria
    när vi va där för några veckor sedan så hade dom redan börjat packa upp julgrjerna.. så i oktober borde allt vara uppe..

• nuria

Attans!! Vi skulle ju boka stuga, första helgen i okt... Det finns tydligen inte en enda stuga ledig!! Så nu blir det inte förrens i mitten av nov. Känns lite väl sent... Men det får väl bli en och annan julklapp. För vinterkläder känner jag att jag vill handla lite tidigare...

• idefix

Hej hej.

Har dom resesäng? Pris?

Ska snart åka och shoppa "lite"... :)

• Nananas

Ibland är deras stl knepiga. Skulle köpa regnställ till väninanns son som är 16 månader o har stl 86, så jag tog 90, för det fanns bara 80.90.100 osv. Men den var stor som ett hus!! Så se upp med det!

*Let love be your energy*
  • Nadjis

Vad finns det för färger på regnställen? Tycker de marinblå/röda som finns överallt är lite trista..

• Sarah 28

Nadjis: När vi var där fanns det rosa/brunt, lila/mörklila, blå/röd, skrikorange och skrikgult.

• Sarah 28

Nadjis: Fast jag tittade bara på ofodrade.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden