Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Marajjah skrev 2006-08-27 19:06:30 följande:
    Ni som grejjat med swescrap-tävlingen. Hur har ni tolkat tags? En eller flera?Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Jag har bara gjort en tag...det stod väl minst EN tag?
    MAMMSY skrev 2006-08-27 19:19:32 följande:
    Mella72 skrev 2006-08-27 18:44:45 följande: Jag har precis gjort klart swebokkstävlingalstret nu och när jag är klar och fotat och ska precis maila iväg bilden så inser jag att det är blad i bakgrunden på fotot..alltså sonen sitter framför en del av en rabatt och i rabatten är det stora blad som sticker fram..kommer jag bli diskad för det tror ni? :-SDet är ju inte blommor utan blad....*svär på mig själv som inte tänkte på det* Det var faktist en som frågade hur det var om man hade blommor på själva kortet, å det var tydligen lugnt :-9 Så du har inget att oroa dig för Marajjah skrev 2006-08-27 19:06:30 följande: Ni som grejjat med swescrap-tävlingen. Hur har ni tolkat tags? En eller flera? Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2Jag tolkade det som flera Slänger in frågan här med Nån som vet vilken gång det är vi röstar i utmaningstråden, alltså vilket nummer har omröstningen????
    14 el 15 väl?
  • Mystjejen

ÅH NEEEEJ!!!

Sitter här och skriver...så kommer lilltjejen och ställer sig på mitt NYA fina 12x12 album i linne... När hon går av är där två fotavtryck i brunt...kunde ju varit användbart om man vill göra babyalbum att "stämpla" med färg men till min STORA FASA!!! Det var BAJS!!!!!
    Bläääääääääääää!
    Men nu är hon duschad och sussar sött...
    Får bli ett nytt album! 
  • Mystjejen

Såg nu att det var 80 bidrag inskickade till swescrapp!!! Och att det tar en vecka innan man får se bidrag och vinnare...

Jag som trodde man skulle få se det nu!!!
    Är ju jättenyfiken på vad alla har gjort!!!
  • Mystjejen
    2xA skrev 2006-08-28 10:20:03 följande:
    Någon som har denna penna: www.minneskatten.se/butik/index.php Jag har en vit Gelly roll från Sakura, men den funkar ju inte alls! Den är ju genomskinlig när man skriver med den och sen är det meningen att det ska bli vitt, men det blir det inte. Måste det vara svart papper för att det ska synas? Testade med mörkbrunt papper med det syntes ingenting
    Jag har den inte men den fanns med på ett test i scrapbook answers nya tidning.
    Och den var "Highly rekommended"...
  • Mystjejen

Fnyz: Jättefina LO:s!!

Ska scrappa lite nu, har inte hunnit med det sista tiden...
    Ska göra ordning en pärm så jag tänkte scrappa på den.
    Ha en bra kväll!!!
  • Mystjejen

Jag ska också ta tag i månadsbilderna snart... Jag har tänkt att göra alla på en dubbel LO så att man kan se och jämföra utvecklingen. Vad tror ni om det?

Har inte fått nått scrappat det sista...hoppas att inspirationen kommer efter mässan...
    Blir nog inga problem tror jag!!
  • Mystjejen

Matriark: Ok! Tack för tipset ska kolla upp det!

• Mystjejen

Matriark: Jättefina LO:s...

Jag framkallar också på www.onskefoto.se  ibland på expert, de är bra men dyra...
    Har även framkallt på Pixaco och var nöjd med dem, bra kvalité på bilderna. Men det var precis innan några här inne fick problem med dem...
    Scrappade en dubbel igår!! Skrev ju att jag har värsta blocken just nu, så jag utmanade mig själv... Jag tog fram korten från när vi var på borås djurpark och utmaningen var att få med alla på en dubbel lo. Det är 15st kort...
    Ska lägga in den i galleriet senare.
    Har installerat min nya skrivare/kopiator/fotoskrivare idag...lycklig...
    Nu ska jag laga lite käk...
  • Mystjejen

Nu har jag kommit hem från mässan...

Såg några av er men jag blev så blyg så jag vågade inte hälsa...
    Och trött!!! Var på party igår och det blev seeeent. Och imorse var jag uppe tidigt, har 2timmar till Gbg. Så jag var supersliten idag!!!
    Köpte lite papper (mönstrade o cardstock), 5st minialbum (så nu vet ni vad ni kommer att få se i mitt galleri framöver...) skalpell, band, bokstäver, mixed famstamps, foamstamps floral/dingbat, akrylfärger.
    Köpte inte så farligt mycket ändå, var så trött och det var såååå mycket folk så jag orkade inte trängas. Hade velat köpa mer papper och dekorationer men det får bli på nätet istället...
    Det som jag tyckte var bäst var att få se allt live...
    Nu ska jag sätte mig och pyssla lite!
    Ha en bra kväll!
  • Mystjejen
    Skumpis skrev 2006-09-02 20:45:34 följande:
    Mystjejen - Var det mig, Mammsy, Marajjah och annika du såg? Jag hade ju Vilgotskylten på barnvagnen så man missar ju inte mig så lätt Dumma du som inte kom fram!!! Vi hade ju inte heller träffats innan (förutom jag och Mammsy då). Synd att jag inte fick träffa dig också!!!
    Ja! Jag ångrar mig såklart nu, jag är INTE blyg annars men jag vet inte vad som tog åt mig...
    AKT skrev 2006-09-02 21:12:29 följande:
    Hejsan! Hoppas allt är bra med er!Mystjejen - var mässan bra? Hade tänkt gå imorgon efter jobbet.. Så jag kommer vara trött redan innan jag är där men det ska ändå bli kul, om den är bra.En fråga till (till alla) Jag brukar handla på scrapbook ect (bor i gbg), men nu har jag ingen bil så jag skulle behöva handla på nätet.Vilken sida rekommenderar ni, nån som är billig? Har akut pappers-brist och vill beställa nu ifall det inte blir nån shopping på mässan imorgon.Tack på förhand!!
    Jo det var bra men MYCKET folk och trångt så det var lite tråkigt.
    Kännde mig stressad av alla som trängdes.
    Men det var kul och du lär inte gå därifrån tomhänt...
    Jag tycker scrapaddicted, pysselpunkten är bra. Priserna är nog relativt samma, det går nog jämt upp tror jag. Scrap and gift corner är bra och trevliga också.
    Det finns fler så kika på vilken som har mest av det du vill ha så blir det nog bra...
Svar på tråden Scrapträsket 2