• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • sofiemalmö

Jag beställde mycket från Magnolia och där var rätt mycket slut med, men de satte in pengarna direkt.
    man blir rätt besviken när man inte får det man beställt. Det hade varit bättre om det stått slut i lager eller något.
    Nu är min 2:a (som ska ges bort, därav samma färg som 1:a) och tredje LO färdiga...tjooohoo vad jag tycker det är roligt!!

• PamPam 83

Nu har jag lagt in två bilder på ett kort jag har scrapat; kortet som min sambo tyckte blev jättefint dock är jag inte så nöjd med det själv. Vad tycker ni? Insidan står det "på födelsedagen önskar Pamela och Mathias" Syns bättre i verkligheten. Den vita fläcken som är under "födelsedagen" hör inte hemma där, vet inte vart den kom ifrån. Första gången jag försökte mig på att doodla.

• Blommig

Idag har jag varit på min första scrapträff/kurs. Gu vad underbart! Dagen har varit jätte bra och det gick åt en massa pengar men kul att handla! nu blir det fortsatt scrapping resten av kvällen!

• Fnyz

skrutthumlan: jag har klippt ut en fyrkant i samma form som kortet men nån cm större å sätter kortet på den å så chalkar jag kanterna. det kallas för fotomatta.
    jag handlade från minneskatten..beställde på torsdag kväll å fick paketet på måndagen. det hade kommit fram redan på fredagen men avin tog en dag den åxå.

• Lingonflickan

Har fått mail från lifetime moments. Någon undrade över hur lång tid det skulle ta därifrån. Beställde den 14:e, och det skickades nu den 17:e. Om det inte fastnar på vägen borde jag ha det om några dagar.

Sorgligt. Har sagt att nu är första året klart!. Känns tomt även om jag scrappat en del bilder efter 1-årsdagen. Gråter

• Lingonflickan

Har tom gjort om födelse-LO:n nu. Den var min första och jag tänkte inte på det där med syrafritt så den var tvungen att göras om. Har inte återskapat den utan börjat om från början. Ligger i galleriet. Har märkt att de ibland blir lite otydliga när det gäller detaljer och sånt men det beror ntingen på min gamla kamera eller okunskap i tekniken.

• Matriark

Skrutthumlan - Minneskatten är en av mina favoritbutiker och därifrån brukar man få paket snabbt. Jag fick paket idag och betalade i fredags, fick mail i lördags om att hon skickat paketet.

PamPam-jag håller med din sambo, tyckte kortet blev jättefint

• Matriark

Engla Li, haha för mig tog det en månad utan att jag fått min beställning.. då ringde jag och sa att jag ville avbeställa, för då hade jag skickat efter från ett annat ställe. Två dagar senare hade dom skickat min beställning iallafall.......
    Hoppas det går snabbare för dig..

Svar på tråden Scrapträsket 2