• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Jen 82

Jo det är superskönt med ett eget skrivbord men man vågar ju inte lämna allt för mycket framme ändå, Maria (2år) tycker ju alla saker är så fiiina, jätte fin mamma säger hon o pekar på allt!

Jag var också inne på basicgreys hemsida o kollade på de nya kollektionerna, När kommer dom må tro?

Meli: Så scrappoteket är din? Visste du att du hade en av affärerna men hade inte koll på vilken, Mailade just dig ang en beställning!

• dramaqueen

Jag hade ett rum att pyssla i i vår förra lgh sen flyttade vi till mindre och nu är det köksbordet eller trängas vid datorbordet, jag LÄNGTAR efter ett eget rum igen!!

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • Månsi

ja just scrapboking de har jag lagt på hyllan ett tag nu under sommararen har börjat tagit massa kort i stället har massa nya i gallerit om nån vill se .

men ska titta in lite hos er andra ha de gött tjejer i sommaren

• Meli

Jen 82

har svarat dig nu, klart att det går bra

• Meli

Jen 82

De presenteras väl på CHAmässan nu i dagarna har jag för mig att den var, sen tar det någon/några månader innan de når våra svenska butiker

• Jen 82

Meli: Sliter mig härifrån då och kilar in till dig!

Några månader?!?! Låter ju som en evighet! Hoppas på NÅGON månad jag!

• annika5064
    Meli skrev 2006-07-22 22:31:04 följande:
    Jen 82 De presenteras väl på CHAmässan nu i dagarna har jag för mig att den var, sen tar det någon/några månader innan de når våra svenska butiker
    Jahaja, det får bli import från Staterna, då...
  • MAMMSY

Jag vill oxå beställa från usaaa... har sett några tjuvkik på några nya papper å jag vill haaaaaaa!!!!

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-22 22:21:11 följande:
    Tjoho tbx från se,estern å e så scrapsugen att det kliar i fingrarna Har inte scrapppat sen skumpis å jag scrappade för typ 2 veckor sedan alldeles för länge sen... Resultatet blev två lo:s som finns i mitt galleri nu Meli kollade in dina nya på scrappiz Kanonfina Nu ska jag kika lite tillbaka i tråden å se hur mycket kul ni har pratat om medans jag vart borta
    Nämen, välkommen tebax! Man får förmoda att semestern varit bra, i denna värmens tecken? Och kameran höll?
  • MAMMSY

Tackra Tackar jooo kameran har hållt för både Askimsbadet och alla turer i lysekil, har en hel hög med kort som bara väntar på att få scrappas!!! Vill börja nu men e alldeles för trött.. Fast imorn då jäklar!!!

Svar på tråden Scrapträsket 2