• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Johannapanna

Hmm, vet inte om jag vågar beställa därifrån då. Kan ni rekommendera något annat ställe i USA som är bättre? De har ju väldigt lockande priser även utan rabatt! Hur mycket brukar fraktkostnaden gå på? Förstår ju att det beror på hur mycket man köper, men på ett ungefär??

• dramaqueen

Jag har beställt papper från www.paperaddict.com och det har gått fort och bra. Men nu var det iofs ett tag sedan. Men de har ett stort utbud iaf.

~~tröttmössa~~
  • Matriark

jag beställde från lifetime moments.. 2 månader efter jag fått bekräftelse att paketet blivit skickat hade ingenting kommit än.. jag mailade och dom skickade om.. tog kanske 5 dagar då, så då gick det snabbt.. hade jag reagerat tidigare hade jag nog fått det tidigare.. visse bara inte hur lång tid jag kunde räkna med.

• Johannapanna

Matriark: Irriterande att de inte hade skickat trots bekräftelse!

• tr3z

Jag förstår inte att postgången ska vara så dålig? Det är ju inte direkt från eller till U-land paketen skickas. Det är därför jag känner mig lite skeptiskt till om paketen verkligen blivit skickade, iaf första gången. Nu var det två veckor sen HoP skickade samma order för andra gången (enligt dom) och jag vet inte hur länge jag ska vänta innan jag ger upp hoppet på det också?

• Johannapanna

Tror inte att det är postgången det är fel på. Inte när det händer så ofta att paketen inte kommer fram inom rimlig tid.

• dramaqueen

Jag är SÅ besviken Fick paketet jag väntat på idag (inom Sverige, det tog BARA en vecka ) Jag beställde från butiken just för de hade vissa grejer och sen tog jag lite extra också, nu har de såklart INTE skickat det jag ville ha ... Ingen förklaring ... Bara bortdraget. FALSK marknadsföring tycker jag det är att ha saker i butik på nätet och sen inte ha det i verkligheten

~~tröttmössa~~
  • tr3z

dramaqueen - nä, fy vad dåligt! man blir ju hyfsat less när man inte får det man vill ha, särskilt om man börjat planera runt det

• Marajjah

Hej alla!
    Är på semester. Saknar er och scrappingen men om en vecka är vi hemma igen. Då ska det scrappas!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
Svar på tråden Scrapträsket 2