• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Nienna Calaelen

Fick också paket från Scrapbookbutiken idag som jag betalade i fredags, precis när jag var på väg ut kom brevbäraren med det. Jag tänkte att jag skulle skynda mig att slita upp det och kika på pappren innan jag gick, men jag hann inte för det var så bra packat att jag inte fick upp det.

~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
  • Jo79

Vi ska till Ullared imorgon!! Tjohoooo!!Penga mun Fotofix är uppskrivet , men vet nån om det finns pappersskärare där? För så heter det väl? Skärmaskin kanske det heter förresten...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Och en sån där skärmatta.... jag har ett gammalt kartongblad som jag skär på med hjärtat i halsgropen varje gång jag lyfter och kollar om det gått igenom på bordet ....

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Jo79 - Fuskis du som ska till Ullared!!! Tyvärr brukar där inte finnas skärmaskin. Inte papperskärare heller Jag har faktiskt mailat Gekås en gång och tipsat dem om att ta in scrapprylar eftersom det är en hobby på frammarch och att butikerna håller höga priser. Vi kanske kan lobba för att de tar bort hästavdelningen och gör en scrapavdelning där istället

• Fnyz

jag beställde från scrapbookbutiken i lördagws men orkade inte maila nån skärmdump för de var inga saker de var bråttom med det är då en butik man kan lita på...

har bara positiva erfarenher av scrapbutiker men ahr ju ine handlat från något annat land heller..

de butiker jag handlat från är : scrapbookbutiken.se, minneskatten.se, pappersbiten.se, scrapoteket.se och scrapbutiken.se
    och jag är väldigt nöjd med de alla!!!

• dramaqueen

Japp, rätt gissat Det var magnolia/dreamcottage som jag beställt från. Ville verkligen att det skulle "funka", har blivit besviken så många gånger förr Men, men ... same same ... Skittrist!

Har dock några vänner som var där i deras butik och det var mkt trevlig sa de, dock verkade det inte som de hade allt där heller ... såklart ... Man undrar ju varför de inte hittar på nåt smidigt sätt att ta bort/lägga till saker i webbshopen istf att man ska känna sig lurad varje gång

Dessutom tar det ju lång tid att få sakerna ... Scraproom skickar oftast så man har senast två dagar senare, DET är service det!

~~tröttmössa~~
  • Fnyz

idag har det knäppts kort kan jag lova för det första så fyller gubben 30 å så var vi på järvzoo å sen var vi ut å åt på en ö...massa fina kort...ska lägga upp några kort snart...

• Pyret78

Hallojsan!
    Här har det inte blivit scrappat alls idag/ikväll. Har haft besök hela dagen o mellan alla besök har det städats o fejjats.

Ska få besök av Fnyz o ett gäng andra mammor imorgon, så då bör man ju få bort dammelefanterna så att inga barn blir allergiska

• Pyret78

Jag vill beställa från scrapaddicted, men jag hade hoppats att hon skulle haft fraktfritt nu inom kort (Fp:n kommer ju snart ) o då skulle jag vilja shoppa

Behöver cardstock i massor o sen vill jag chipboards m.m m.m Vill ha Urban Lilly-papprena oxå o jag vet att hon har dem

Nå´n som vet om scrapaddicted snart ska ha fraktfritt

• Sagomamma

Vill bara säga till er allihopa att trots att jag sitter på modem FORTFARANDE så läser jag vad ni skrivit, och det värmer! Ni är så himla söta, och jag blir så glad... *stort hjärta här om det fanns som smiley *

dramaqueen -det retar jag också ihjäl mig på, som om inte fok fattar till sist liksom...

Angående HoP så tycker jag det verkar som att paketen ofta "kommer bort" (så man ångrar sig och ber om pengar tillbaka) när det varit riktigt riktigt bra erbjudanden om låg frakt och rabatt på allt. Det lönar sig verkligen inte för dem att skicka till Sverige då ju... Fast det är bara min elaka slutsats *S*

Svar på tråden Scrapträsket 2