• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

Dramaqueen: efter vad jag har hört så är det oftast inte hon som har butiken som står där utan tydligen hennes föräldrar som är jättetrevliga ( jag har aldrig vart där själv..)  men ibland har det tydligen även vart strul i butiken, folk som har fått betala för mycket m.m..
    Det har funnits en tråd på scrappiz om just magnolia som blev borttagen eftersom det inte var okej att diskutera negativa saker om svenska butiker (lite hyckleri kan jag tycka eftersom utländska butiker ofta diskuteras..) lite synd för det bästa hade ju varit om man hade kunnat ha en öppen dialog med butiksägaren. Sen har jag även hört att ägaren har har blivit anmäld här på fl för att hon fanns på bröllopstorget innan å attackerade folk som sa negativa saker om butiken å även inne här på fl.. om det e sant vet jag inte utan det e bara sånt jag har hört från andra.. Det e synd att det blir så för servicen funkar ju så himla bra på alla andra ställen... det hade vart kul att få höra nått positivt om dom oxå

• Jo79

...och för att tala om roligare saker så rear Pysselpunkten ut sina BG papper för 5:- styck.....

Mamma till KaramEllen
  • dramaqueen

MAMMSY, jamen visst, man vill ju att det ska vara bra! På mässor är det ju alltid samma utställare och jag tycker jag blir bra bemött där! Synd bara att man ska behöva känna sig besviken för att man TROR att man köper saker (som jag nu då som tog ngt de hade som NYHET) och då TROR man ju att det finns liksom ... I andra butiker har jag ALDRIG varit med om att något tagit slut, utom EN gång då var det REA och först till kvarn ... Hur det kan hända GÅNG PÅ GÅNG här är ju helt ofattbart

Jag läste också det där på scrappiz, samma har hänt på scraproom ... Trist att man inte kan få både risa och rosa ... (Vi får väl se om man blir anmäld nu här )

Hur som kan jag iaf rekommendera

www.lifetimemoments.com

www.paperaddict.com

och

www.addictedtoscrapbooking.com

I USA, dock fastnar ALLTID paketen från addicted i tullen

sen är det helt klart värt att kolla in

www.impressrubberstamps.com där det finns asfina papperpackar bla

~~tröttmössa~~
  • Skumpis

Nu har jag gjort en sista beställning innan mässan Var absolut tvungen att ha ett nytt snyggt album Med Mammys hjälp kom jag upp i 700 och fick fraktfritt

• MAMMSY

JO79: Exakt VAD skulle det där vara bra för!!!!!! Nu måste jag ju kika in där med

• MAMMSY

Hur mycket kommer det att kosta att gå in på mässan i september?

• Ellisen

ny lo i galleriet, så risa och rosa gärna

sagomamma, jag tror du känner igen papperna

• dramaqueen
    MAMMSY skrev 2006-07-24 22:48:07 följande:
    Hur mycket kommer det att kosta att gå in på mässan i september?
    Jag skulle så gärna vilja åka ner i september ... Hoppas min lilla har börjat acceptera flarra då, för jag orkar nog inte åka med henne ... eller det kanske är en utmaning *garv*
    ~~tröttmössa~~
Svar på tråden Scrapträsket 2