• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Tbulle

Sassan - har köpt Encyclopedia of Scrapbooking och den är toppen! Allt du kan tänka dig finns med och massor av inspirerande bilder! Blev tipsad om den här på FL. Mycket nöjd! Köpte den på adlibris om jag minns rätt.

• Meli

Tack till alla som skrivit i min gästbok

Nu är min semester slut och jag är tillbaka på jobbet, buhuuu!

• Johannapanna

Hur var det nu med House of paper? De har 20% rabatt på allt och 50% av på frakten nu. Men jag har för mej att alla inte var så nöjda med det stället?

• dramaqueen

Fniss, eftersom vi pratat om stämplar måste jag bara visa mitt senaste inköp

Ska försöka ha dessa när jag scrappar ... Tänkte bla göra en "ingen kan vara nere med en ballong"sida och då passar ju den med ballongen kanske bra

~~tröttmössa~~
  • Mystjejen

dramaqueen: vilka söta stämplar... ska bli kul att få se LO:n sedan...

• lillvilda

åh..vilka söta stämplar. Tycker aboslut att de e jätte snyggt med stämplat när man scrappar.

• tr3z

Johannapanna - jag beställde för två månader sen och har fortf. inte fått nåt. Rekommenderar alltså inte House of paper, och det gör inte 2XA heller som inte heller fått nåt paket då 6 veckor gått. Vilket berodde på strul med betalning som de på HoP sa att de skulle hjälpa henne med manuellt, istället blev det alltså inget köp. Och vi fick båda samma svar när vi mailade om våra grejer; nämligen att de kommit bort i postgången. jag väntar således på paket #2, men har väldigt svårt att tro att det nånsin kommer komma nånting. Funderar ist skarpt på att be om pengarna tillbaka, även om det inte är någon större tröst

• Skumpis

Jag har beställt två gånger från HoP. Ena gången tog det 1,5 månad innan paketet kom. Också problem vid postgången sa hon. Andra gången tog det bara 1,5 vecka. Jag kan trots era erfarenheter tänka mig att göra en ny beställning. Lär mig nämligen bara av egna misstag Har svårt att motstå priset. Fast hur betalar man nu för tiden? Tar de fortfarande visakort?

• MAMMSY

Jag har beställt från H.O.P 3 gånger första gången tog 1 mån dom två andra gångerna gick det på en vecka så jag har bara vart nöjd men jag vet andra som tyvär har haft strul med sina paket

Svar på tråden Scrapträsket 2