• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Pyret78

Har övertalat maken jag med ang. en egen scraphörna
    Nu ska en del av vårt kontor bli till scraphörna. Då kan vi ju göra saker "gemensamt". Han sitter vid datorn o jag vid scrapbordet

• annika5064
    dramaqueen skrev 2006-07-23 10:42:08 följande:
    annika5064 skrev 2006-07-23 10:31:47 följande: "Naturligtvis är det så! Jag förkastar inte kortmakeri, om nu någon tror det, det är nog bara inget för mig...ännu, kanske jag ska tillägga. Men det vore kanske något att pröva nästa gång jag får en blockering... Fniss, näe det trodde jag absolut inte, jag gav bara min syn på saken Jag har över 600 stämplar ... men nu håller jag på fasar över till bara scrapbooking för jag har inte tid med båda och jag prioriterar framtiden Ska dock behålla ett par bebis, jul, bröllop, grattis stämplar så jag kan göra lite kort OM det är någon speciell som fyller år Tur att tradera finns så man kan få tillbaka lite av de pengar man lagt ut MEN de finns de som använder stämplar jättebra till sina LOs, jag lyckas dock inte riktigt med det. Här är ett superfint exempel: www.twopeasinabucket.com/pg.asp  Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
    600?????
  • dramaqueen

hehe ... jag har varit stämpelberoende ett tag

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • Camasunary

Era lyllosar!! Ett eget scraprum är en utopi för mig, men man kan ju alltid drömma!

Har fått så många trevliga paket på sistone med såå mycket fint (inget från USA än dock). Kan inte förstå HUR jag kunnat leva utan chipboardgrejs Skulle vilja ha chipchatterbokstäverna i sängen och gosa med..

Har skickat efter massa foton nu + sladden är fixad så förhoppningsvis kan jag snart lägga ut lite bilder.

• MAMMSY

Idag ska jag lämna in några kort för snabb framkallning å sen ska jag hämta paket å sen ska jagh försöka hinna med å scrappa oxå

• PamPam 83

Jag har tänkt sy med symaskin på mitt LO. Är det något speciellt jag ska tänka på?

• dramaqueen
    Fnyz skrev 2006-07-23 10:47:47 följande:
    godmorgon...jag ska få ett eget scraprum!!!!!!!!!!!inatt när sambon å jag satt å mös å pratade lite i soffan så sa han att han hade funderat på de (utan att jag sagt något om något sådant) han tyckte att de var så rörigt när jag använder matsalsbordet till de så nu ska vårat stora förråd inredas å bli scraprum
    OH grattis! Så himla skoj!! *avis*
  • claudia79

hej i sommarvärmen!

Nu (äntligen) har jag blitt klar m mina första LO:s..Om ni vill får ni gärna kika in i bildgalleriet och risa/rosa!
    Jag är inte alls på långa vägar lika duktig som ni är här men man gör så gott man kan
    ha en fortsatt bra dag!

• dramaqueen

Jag la in lite mer stämplade kort i mitt galleri nu Ville visa lite vad jag gjort tidigare och genast blev jag sugen på att "korta", man kanske ska göra ett lager

• Jo79

Fnyz: Å vad KUL!! Grattis!!

Vi ska snart (be mig inte precisera mer, för snart har varit i tre år nu....Fundersam) renovera ett rum här hemma och när det blir klart är planen att det ska vara ett arbetsrum med bokhyllor, datorn och en pysselhörna!! Sambon sitter och pillar med sina fiskeflugor titt som tätt, och jag scrappar, så det blir nog kanon att ha en liten hörna. Det ska bli så skönt att inte behöva dra fram allt till bordet varje gång man ska scrappa...!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2