• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

Dramaqueen: Vart var det du hade beställt ifrån om man får frågaOskyldig

• dramaqueen

Ja jag är duktigt arg ska jag säga och detta var mitt "de ska få en chans till"försök för jag köpte mkt av dem när jag började scrappa för nåt år sedan. MORR MORR ... Ingen förbättring mao ... TYVÄRR ... För det SER UT som om de har mkt men det verkar ju onekligen inte stämma NU HELLER ... *morr igen*

Vet inte om jag "får" hänga ut dem här ... Men jag gissar att ni nog kanske har samma upplevelser fler av er OskyldigCool

~~tröttmössa~~
  • Jo79

Ja, kan ju kanske gissa vilket företag det är....Oskyldig

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Jag anar vilket företag ni menar. Men jag tycker att man måste få berätta om sina erfarenheter med olika företag utan att för den delen bedriva "häxjakt". Företagen vill ju gärna att man rosar och då måste man även vara beredd på ris.

• Jo79

Håller med Skumpis, ni har ju diskuterat HoP från USA; då måste vi ju få diskutera företag från Sverige...

Mamma till KaramEllen
  • Johannapanna

Brukar grejerna fastna i tullen när man beställer från USA? Hur mycket får man betala då?

• tr3z

Ja, det tycker jag också. Jag berättar gärna att jag fått bra service, företag som inte ger bra service bör ju inte gagnas pga att man inte får säga att de är dåliga. FL är ju dessutom inget renodlat scrapforum som lever på sponsorpengar, så jag tycker det är helt i sin ordning att tala om ifall man blir besviken över något.

• Jo79

Så då kan jag anta att det var Magnolia du beställt från Dramaqueen?

Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

Tycker oxå att man kan säga om man är missnöjd med något ställe, då kanske butikerna dessutom ser till att skärpa sig lite.. Dramaqueen jag antog oxå att det var Magnolia du hade beställt ifrån, har själv beställt därifrån å råkat ut för exakt samma sak som dig å jag vet (tyvär) ingen som har vart nöjd med dom... Synd..

• Lingonflickan

Fick paket från scrapbookbutiken idag. Betalning skedde i fredags så här var det effektiv service! KyssAndra gången jag beställer därifrån och är helnöjd. Pappren var ännu finare än jag trott. Det ena är redan använt även om jag inte är klar med LO:n. Men det var så perfekt och föll på plats med fotona p en gång. Sen kom föräldrarna hem från Ullared med fotofix och godis! Det är en underbar dag idag...Glad

Svar på tråden Scrapträsket 2