• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Ellisen

tackar för de fina orden om min nyaste lo

• dramaqueen

Tjaba hallå godmorgon

Ska ta mig en tur och kolla in era nya alster. Mitt projekt idag är att använda mig av min nya cirkelschablon och försöka trycka in så många bilder som möjligt från BBtiden på en sida

~~tröttmössa~~
  • dramaqueen
    bitte71 skrev 2006-07-25 09:31:35 följande:
    Åh, vad avundsjuk jag är på er som har ork och inspiration att scrappa... Jag VILL verkligen ha det också nu, men jag bara mår fruktansvärt illa och är fruktansvärt trött så jag orkar inte Hoppas verkligen det går över snart så jag kommer igång igen...Men jag följer tråden ändå! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
    Jag mådde också skit i början, kräktes fram till vecka 20. Ett tips är dock, OM du har tänkt att scrappa den här tiden, att skriva ner lite vad du känner i en bok. Man tror ju man ska komma ihåg och sen glömmer man så lätt... *kramar om*
    ~~tröttmössa~~
  • Meli

bitte71

Förresten OT, men läste här på FL om ett naturpreparat som hette Nix vomit eller något sånt som skulle vara jättebra. Hann inte prova själv, eftersom jag slutat på illa då, men det var olika vitaminer, inga konstiga saker. Kan vara värt att kolla upp tycker jag

• Joyful

Men så trevligt att hitta fler här som hamnat i scrapträsket!

• bitte71

Meli: ok, ska kolla upp det! TAck!

Dramqueen: tack för tipset ang. boken! Jag hoppas det släpper snart, har ju gjort det de tidigare gångerna...

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
  • Carolina1979

Uhm, här kommer då lilla nybörjaren jag... Ni skrev om doodlande förut - Mammsy hade använt det på sitt grattiskort tror jag bestämt - vad är doodlande?

• annika5064
    Carolina1979 skrev 2006-07-25 11:51:31 följande:
    Uhm, här kommer då lilla nybörjaren jag... Ni skrev om doodlande förut - Mammsy hade använt det på sitt grattiskort tror jag bestämt - vad är doodlande?
    Doodling är när man fritt ritar på sina LO:s - du kan kolla i mitt galleri; finns på de senaste, svart och vit penna...
  • Carolina1979
    annika5064 skrev 2006-07-25 12:21:31 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-07-25 11:51:31 följande: Uhm, här kommer då lilla nybörjaren jag... Ni skrev om doodlande förut - Mammsy hade använt det på sitt grattiskort tror jag bestämt - vad är doodlande? Doodling är när man fritt ritar på sina LO:s - du kan kolla i mitt galleri; finns på de senaste, svart och vit penna...
    Aha - tack för svaret
Svar på tråden Scrapträsket 2