• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • MAMMSY

Tack för tipset Dramaqueen jag har ju en massa bilder som ska framkallasSkrattande

Malin ulrika: Tror att det kanske e retrostansen du tänker på det är EK succes som gör den jag vet att man kan se deras punchar på www.scrapbook.com tror jag det är..

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:20:30 följande:
    Tack för tipset Dramaqueen jag har ju en massa bilder som ska framkallasMalin ulrika: Tror att det kanske e retrostansen du tänker på det är EK succes som gör den jag vet att man kan se deras punchar på www.scrapbook.com tror jag det är..
    Har du handlat därifrån? Det verkar vara en höjdarbutik, tycker jag, vad gäller utbud...
  • MAMMSY

Jag har vart med på en sambeställning när en affärsinnehavare skulle beställa därifrån..
    Men jag vet inte om man kan beställa därifrån som privatperson   men dom har hur mycket grejer som helst..

• PamPam 83

Nu har jag lagt ut en ny LO i mitt galleri att beskåda. Risa och/eller rosa gärna.

• MAMMSY

han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät
    Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snartRäcka ut tunganPenga mun försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare*

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:37:34 följande:
    han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snart försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare*
    Jomen, det kan man väl; jag mailade BG angående återförsäljare på deras rub-ons och hon rekommenderade dem och jag klargjorde tydligt att jag var privatperson...
  • dramaqueen
    malin ulrika skrev 2006-07-25 17:01:07 följande:
    Hej alla, är det nån som har tips på paper-punches, utstansnings-grej alltså, vad det nu heter, med blommor? VIll ha en lite större blomma, eller gärna flera...Just nu kan jag inte förstå hur jag överlevt utan, och jag måste ha en NU!!!Har ni några tips?Jag vet att det diskuterats tidigare, men tråden är ju lång...
    http://www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv?Screen=CTGY&Category_Code=WN här har de blompuchar och just nu får man 10% på summer sale, ska rota fram koden om ngn är intresserad.
    ~~tröttmössa~~
  • Fnyz

på önskefoto kan man alltid få valfri ram utan extra kostnad... där finns både vita kanter å svarta kanter å massa andra. ett litet tips bara

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2006-07-25 17:46:20 följande:
    MAMMSY skrev 2006-07-25 17:37:34 följande: han ju inte skriva färdigt sitter med bebis  i knät Skulle vara toppen om man kunde bestäla därifrån själv, eftersom dom har så mycket grejer å så kommer ju alla nya papper snart försöker hitta nått om shopping vilkor men har inte hittat nåt än *letar vidare* Jomen, det kan man väl; jag mailade BG angående återförsäljare på deras rub-ons och hon rekommenderade dem och jag klargjorde tydligt att jag var privatperson...
    Penga munÅ vad sugen jag blev på att shoppa nu då det ända e ju att det kan fastna i tullen... men om man är några stycken som beställer ihop så kanske det inte blir så farligt dyrt
Svar på tråden Scrapträsket 2