• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • skrutthumlan2

carolina 1979, gillade grattiskortet jättemkt! Du har ingen sådan här rolig sax då som klipper lite sicksack eller annat mönster? DÅ behöver ju inte fotomattan klippas helt rakt tänkte jag!

• Carolina1979
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-13 21:48:12 följande:
    carolina 1979, gillade grattiskortet jättemkt! Du har ingen sådan här rolig sax då som klipper lite sicksack eller annat mönster? DÅ behöver ju inte fotomattan klippas helt rakt tänkte jag!
    Tyvärr inte, men sambon har lovat att vi ska kika på skärmaskin i veckan, så det blir nog SNART ett inköp
    Kul att du gillade kortet också!
  • skrutthumlan2

carolina 1979, ja en skärmaskin är kanon!
    Köpte min ganska billigt och använder den hela tiden!

• skrutthumlan2

Har lagt in en bild på min fiske LO, blev inte lika fin nu när jag klippt pappret fel. Men min fråga är om fotot i högra övre hörnet ser kontigt ut när jag klippt till det....ville inte ha med en ful kille som stod i bakgrunden:)
    Tips på förbättringar innan jag klistrar? Kommer skriva ngt i övre vänstra hörnet sen.

• skrutthumlan2

minneskatten.se
    men tyvärr har de ju en fraktavgift....så om man bara ska köpa en skärmaskin så blir det dyrare! Du får kolla runt på olika affärer och på internet!

• StockholmsPärlan

Skrutthumlan2, var köpte du den och för hur mycket? Tacksam för svar!! Någon annan som har tips om skärmaskin?

• Carolina1979

Jag tänkte jag skulle till Claes Ohlsson och kika efter skärmaskin - har sett många här i tråden som pratat om dem och de är ju ganska billiga också

• Jen 82

Stockholms pärlan: Jag har en fiskars modell ganska enkelt o den kostade 249:- inte så farligt dyrt men jag vet att de finns billiga på CO, hur de är kan jag dock inte svara på ...

Carolina: Jag gillade kortet! Det var jättefint!

Annika: Det behöver man väl knappast säga att du är GRYMT bra för det borde du veta att jag tycker

Alla andra e också jättefina. . . Tyckte det var så kul att scrappa till croppen men när man ser alla andra bidrag får man ju prestationsånget. Samma gäller ju här ibland, det känns som om man står still i sin utveckling ibland. ...

Svar på tråden Scrapträsket 2