• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Jo79

Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå!

Natti!

Mamma till KaramEllen
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-08-12 23:49:43 följande:
    Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå! Natti! Mamma till KaramEllen
    Kikade in!  Mycket fina LO´s!! Midsommar är min favorit!! 
  • 0602

tack för tipsen fnyz!

nu måste jag bädda ner mig! :)
    återkommer när jag har fler funderingar eller så!
    go natt!

• Jo79
    Cheri skrev 2006-08-12 23:52:12 följande:
    Jo79 skrev 2006-08-12 23:49:43 följande: Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå! Natti! Mamma till KaramEllenKikade in!  Mycket fina LO´s!! Midsommar är min favorit!! 
    Tack! Det är nog in favorit med, är supernöjd med den faktiskt.
    Mamma till KaramEllen
  • malinka2

Gomorron! har ni sovmorgon allihop efter allt scrappande? Sånt lyx har inte jag, upp klockan 7 (eller jo DET är sovmorgon här )

Vad har ni fått gjort ni som är med på scrappiz-cropen? Vi skulle ju på fest igår men det blev inställt pga allt regn så jag har gjort kortliftsutmaningen o nu kämpar jag på med ett minialbum. Men det tar tid så jag vet inte om jag hinner med nåt mer...

Lägger in kortet nu!

• Marajjah
    myskatt skrev 2006-08-12 20:13:51 följande:
    Nu måste jag har hjälp! Var kan man hitta det billgaste materialet på nätet? Har nämligen fått lov av gubben att köpa grejer för 1000.- OM jag klarar tentan nästa fredag . *Och efter som jag är så bra på kartonglära (hoppas jag) tar jag ut segern i förskott och vill köpa så mycket som möjligt på ett ställe men var?Annars brände jag det lilla jag hade kvar på utmaningen tills imorgon . Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Jag skulle säga www.scraproom.se
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Jo79
    malinka2 skrev 2006-08-13 09:29:47 följande:
    Gomorron! har ni sovmorgon allihop efter allt scrappande? Sånt lyx har inte jag, upp klockan 7 (eller jo DET är sovmorgon här )Vad har ni fått gjort ni som är med på scrappiz-cropen? Vi skulle ju på fest igår men det blev inställt pga allt regn så jag har gjort kortliftsutmaningen o nu kämpar jag på med ett minialbum. Men det tar tid så jag vet inte om jag hinner med nåt mer...Lägger in kortet nu!
    Här är vi uppe med tuppen vi oxå.....

Jag har gjort dubbelskissen, djurutmaningen och enkelskissen. Tänkte försöka hinna med scraplift (båda två) och förhoppningsvis oxå scrappiz vanliga skissutmaning. Men vi får se.
    Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

Jag vill ju också vara med på croppen, men jag har inte fått hem mina foton som jag beställde från pixaco ännu... Tyvärr! Tycker dock det verkar helkul!

Å jag har varit in å tittat på dina nya Jo. Superfina allihop!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Fnyz

jag håller på med ett bidrag till croppen viste inte vad cybercrop var men nu har jag läst lite på sidan å snidar för fullt på ett kort till janes kortlifting. jag som är en LO-scrapapre å inte kort-scrapapre får se om ajg gör något mer åxå

Svar på tråden Scrapträsket 2