• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Jen 82

Skrutthumlan: På gallerix har jag köpt ramar i 30*30 cm men man kan ju skära till pappret lite innan så fungerar det !

• DianaJ

Jag blir galen! Väntar på leverans från ett visst företag som börjar med M. Nu är det två veckor sedan jag beställde och betalade. Senast jag pratade med dem var i måndags och de skulle skicka min order då. Torsdag och forfarande inget paket. När jag ringer säger det att det är visst skickat. Som brev. Inget man kan spåra alltså. AHHHHHH! Kan ju hoppas att de skickade det igår så kanske jag får det imorgon. Eller att de skickar det idag om de nu ljög... Skulle vara ytterst lägligt om det "kom bort i posthanteringen"... Blir bara så himla arg!

• sofiemalmö

Vi funderade också på att rama in. Har köpt ramar på IKEA och de verkar passa 50*50 så får man en snygg vit ram runt om så att säga.
    Tänkte ha tre st över vår säng med familjen. Mamma (jag) pappa på den i mitten och ett barn på vardera sida, kan inte det var något?

• MAMMSY
    DianaJ skrev 2006-08-17 11:54:53 följande:
    Jag blir galen! Väntar på leverans från ett visst företag som börjar med M. Nu är det två veckor sedan jag beställde och betalade. Senast jag pratade med dem var i måndags och de skulle skicka min order då. Torsdag och forfarande inget paket. När jag ringer säger det att det är visst skickat. Som brev. Inget man kan spåra alltså. AHHHHHH! Kan ju hoppas att de skickade det igår så kanske jag får det imorgon. Eller att de skickar det idag om de nu ljög... Skulle vara ytterst lägligt om det "kom bort i posthanteringen"... Blir bara så himla arg!
    Varför kan det aldrig vara nån som säger Å jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...
    Hoppas du får dina grejer snart iallafall  Diana
  • MAMMSY
    Glömde skriva att jag fick vänta 3 veckor på mitt paket därifrån [
    Grrrrrr
  • Meli

jag har faktiskt beställt därifrån och det gick jättebra, beställde lite stämplar och de kom dirkekt

• DianaJ

-sofiemalmö-
    det låter som en jättebra idé att sätta inramade scrapalster ovanför sängen! :)
    Jag brukar göra stilrena alster, rama in och hänga upp som små konstverk runt om i huset, istället för att köpa färdigproduktioner på typ IKEA. Inget fel i det så klart men det blir ju sååå mycket roligare och personligare :)

-mammsy-
    Det hoppas jag med! Det här med M verkar bli en never-ending-story.

Måste man förresten vara stödmedlem för att kunna citera sådär fint som vissa av er kan?

• MAMMSY

Ja man måste ha Plus för att kunna citera
    Meli vad skönt å få höra en som det gått bra för iallafall

Tack för alla komentare i min Gb Ni e så söta å ni gör mig så glad

• DianaJ

Föredrar ni att kika i galleriet här på FL på LO's? Mot att få länk till andra sidor/gallerier?

• Jen 82

För min del så gillar jag att kika på länkar, sen spelar det inte ngn roll vart de går

Svar på tråden Scrapträsket 2