• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • sofiemalmö

Var det ingen som visste en scrapbutik i malmö förutom panduro?

• emma2006

sofiemalmö - kan inte säga nåt om Malmö men i Helsingborg har du ju Scraproom.

• MAMMSY

Hjälp kom precis på att min moster fyller år imorn, så det fick bli ett turbo kort på 20 min 

Grattis Eva.jpg Passade på att sno kortskissen på scrappiz denna veckan :-9 Bra när man har bråttom

• annika5064
    dramaqueen skrev 2006-08-17 12:55:10 följande:
    Ang doodling som nu är på tapeten så undrar jag ... Ritar ni med blyerts först? Jag går alltid "rätt på" med svarta pennan direkt och ibland blir det ju mindre lyckat Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
     Nej, aldrig, vet inte hur blyerts påverkar papper, men jag kör rakt på...
  • kela81

MAMMSY- .-o nu påminde du ju mig om att jag med har kort att göra tre stýcken närmare bestämt...*blir lite stressad*

Jättefint kort iallafall

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-17 12:11:02 följande:
    DianaJ skrev 2006-08-17 11:54:53 följande: Jag blir galen! Väntar på leverans från ett visst företag som börjar med M. Nu är det två veckor sedan jag beställde och betalade. Senast jag pratade med dem var i måndags och de skulle skicka min order då. Torsdag och forfarande inget paket. När jag ringer säger det att det är visst skickat. Som brev. Inget man kan spåra alltså. AHHHHHH! Kan ju hoppas att de skickade det igår så kanske jag får det imorgon. Eller att de skickar det idag om de nu ljög... Skulle vara ytterst lägligt om det "kom bort i posthanteringen"... Blir bara så himla arg! Varför kan det aldrig vara nån som säger Å jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...Hoppas du får dina grejer snart iallafall  Diana
    Jag har beställt från "M" å det har gått jättebra...Skrattande Fast det var min första beställning jag gjorde någonsin och efter det har det bara inte blivit av; är sååå lojal mot er som inte blivit väl behandlade...Flört
  • leamon

hjälp! ska skänka några tändsticksaskar som jag dekorerat till min pojks klass som ska ha försäljning av hembakat o pyssel i helgen...vad skulle ni kunna tänka er o ge för en sådan här??(asken är modell större):

tändstick.jpg

• skrutthumlan2

leamon, vad kostar en stor tändstickask i vanliga fall?
    Rent spontant skulle jag säga att jag skulle kunna betala 25kr, men det kanske är för snålt...

Svar på tråden Scrapträsket 2