• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • myskatt

Vä??? Beställde 280 bilder från Pixaco för några dar sen, hoppas verkligen inte att det tar så lång tid .

Nästa gång blir det www.framkalla.com igen! Beställde kl 11 en dag och bilderna damp ner i lådan 11.30 dan efter och det va 500st!

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • claudia79

marajjah: Nä är benägen att hålla med Jag beställde 6/7 och har inte heller fått än. Vi mail skrev dem att formatet på mina bilder gjorde att det skulle ta 8-10 dar. Då kommer de kanske idag då(dag 11) menade jag och då svarade dem "nja snarare efter helgen!" bara jaha men då tar det ju längre tid än vad de säger och kan inte ens stå för det?**lite grr*

• Cia o krabaten

Fnyz: Jag skulle gärna säga var jag köpte Soufflé pennan, men det var på mässan i Sthlm och jag minns inte alls...
    Har försökt leta runt, men hittar inte nu...

• Marajjah
    claudia79 skrev 2006-08-17 20:21:32 följande:
    marajjah: Nä är benägen att hålla med Jag beställde 6/7 och har inte heller fått än. Vi mail skrev dem att formatet på mina bilder gjorde att det skulle ta 8-10 dar. Då kommer de kanske idag då(dag 11) menade jag och då svarade dem "nja snarare efter helgen!" bara jaha men då tar det ju längre tid än vad de säger och kan inte ens stå för det?**lite grr*
    Fick du itne också veta att det skulle levereras med postpaket från Tyskland? Why liksom? Nåja, min leverans gick iväg den 10/8 (6 dagar för att få iordning fotona) + att det skulle ta 7-10 arbetsdagar. *grrrr*
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • myskatt

Men *morr*. På framkalla.com får man faktura iaf och slipper betala i förskott för nåt som tar så lång tid!

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Marajjah

Men Claudia
    Du menar 6/8, elelr hur? Annars är det ju väldigt sent.

• kela81

Nån som vet när nästa mässa i sthlms området är? Jag har ännu inte lyckats komma iväg på nån...och nu när bröllopsmässan är inställd så är jag lite tjurig och vill gå på scrappmässa istället

• Marajjah
    myskatt skrev 2006-08-17 20:19:33 följande:
    Vä??? Beställde 280 bilder från Pixaco för några dar sen, hoppas verkligen inte att det tar så lång tid .Nästa gång blir det www.framkalla.com igen! Beställde kl 11 en dag och bilderna damp ner i lådan 11.30 dan efter och det va 500st! Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Då lär du nog få vänta... Tyvärr!
    Å jag blir extra irriterad då jag knappt har ett foto här hemma och scrappa, jag kan ju inte sitta och skriva ut alla på skrivaren heller. Det kostar också en hel del...
  • Blue Vapor

Bea7979 - jag kan visa bild senare ikväll på våra inbjudningar! BORDE i alla fall bli färdig..... kan man tycka..... *rodnar* Jag siktar i alla fall på midnatt

• Marajjah

Hmm, Digital Camera MAgazine har gett Pixaco det här omdömet. "Pixaco is a dream to use"

Andra omdömen...
    "Bra pris, bra kvalité och snabb leverans!!! Jag skall rekommendera er!"

Finns ännu fler omdömen på deras hemsida - bara positiva såklart! NU har jag mailat dem ett argt mess. Undrar om de tar med det på sin omdömessida.

Svar på tråden Scrapträsket 2