• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • leamon

tänkte ta ca 30kr...vet inte om det är för mycket?

• skrutthumlan2

25-30 är väll ok, tycker jag!

• skrutthumlan2

kan man skriva med gel pennor? eller måste det vara speciella syrafria pennor? tror inte att det står att gelpennorna är syrafria,tyvärr...

• annika5064
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-17 16:43:47 följande:
    kan man skriva med gel pennor? eller måste det vara speciella syrafria pennor? tror inte att det står att gelpennorna är syrafria,tyvärr...
    Som allt annat inom scrappingvärlden, så är det syrafria gelpennor som gäller...
  • Minimalla

Är det någon som har beställt från scraproom? Får man något besked om att de skickat beställningen efter att man betalt in pengarna eller skickas det ändå? Vill ha mina papper nu ju... *längtar*

Sen undrar jag hur tusan man gör för att fixa ihop flera foton till ett, har för mig att några skrivit att man kan förminska och sammanfoga foton och skicka för framkallning. Antar att man använder fotoshop, det enda jag hittade där var ngt som kallades bildpaket och då blir det A4 format, gick inte att ändra...

• Minimalla

... var tvungen att plocka ut maten ur ugnen...

om ngn vänlig själ har möjlighet att förklara, så skulle jag vara sååå tacksam

• DianaJ

Japp, jag har beställt från Scraproom. Det har jättebra service tycker jag. Om du har fått din personliga orderbekräftelse och betalat in så brukar det ta ca 2-3 dagar innan man får beställningen eftersom de måste se betalningen först. Om du har mailat en skärmdump på betalningen brukar paketet ta 1-2 dagar att nå dörren. I alla fall har det varit så för mig :)

• Blommig

Oj vad ni skriver! Alltid lika kul att komma hem efter jobbet o läsa hur det går för er i scrapträsket. Ni gör så fina alster hela tiden. Jag skulle vilja hinna scrappa mer än jag gör men tiden räcker inte till. Satt lite igår och gjorde ett bröllopskort men det blir att fortsätta ikväll!

• Fnyz

ingen som svarade på vart den där vita gelpennan som hette vit souflé finns?

cia: du hade ju en vart har du köpt den ???

• Minimalla

Diana, ok då vet jag . Tänkte om jag var tvungen att vänta på bekräftelse till... men då kommer det säkert snart, hoppas imorgon

Leamon, jättefina tändsticksaskar, 30 kr är väl ett bra pris. Det är ju för en god sak

Svar på tråden Scrapträsket 2