• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • samsara

Blue Vapor: Hihi, då sitter jag här mellan amningarna och håller utkik

• Blue Vapor

kela81 - det ska vara en "syfestival" i Stlhm i november, där Skapa ska vara med! Jag vet dock inte vilka fler.... kolla deras hemsida ifall det kanske står mer där! Det ska vara en slags workshop-mässa som jag fattat det.

• Cia o krabaten

Ännu ett skäl för mig att skriva ut hemma

• Fnyz

jsg är inte heller nöjd med pixaco för i vanliga fall använder jag onskefoto.se där man kan välja ramar å massa olika saker utan extra kostnad, dessutom på faktura å man har korten HÖGST 2 dagar senare å om jag inte tar från dem så harjag även framkallat hos korthuset.se som det tar 1 dag att få korten ifrån å åxå på faktura.

cia: fick ju en länk där den fanns med både i storpack och dessutom endast vit åxå.

• annika5064
    kela81 skrev 2006-08-17 20:30:05 följande:
    Nån som vet när nästa mässa i sthlms området är? Jag har ännu inte lyckats komma iväg på nån...och nu när bröllopsmässan är inställd så är jag lite tjurig och vill gå på scrappmässa istället
    http://www.kortmakaren.se/

Funkar inte länken, kolla Mässor - Syfestivalen
  • claudia79

marajjah: jo jag menar augusti så klart nä det är drygt när man vill få kort få att scrappa. Men korthuset har jag hört har dålig kvalité??Var det inte nån här inne som sa att den var besviken på dem?*minns dåligt*

• Johannapanna

Claudia: Det var jag som inte var nöjd alls med Korthuset. Usel bildkvalité har jag fått vid två tillfällen (vet inte varför jag beställde därifrån en andra gång). Bilderna är jättemörka och har konstiga färger. De är så dåliga att jag inte ville använda dem, utan slängde dem och skickade efter från ett annat ställe istället.

• Fnyz
    Johannapanna skrev 2006-08-17 21:13:59 följande:
    Claudia: Det var jag som inte var nöjd alls med Korthuset. Usel bildkvalité har jag fått vid två tillfällen (vet inte varför jag beställde därifrån en andra gång). Bilderna är jättemörka och har konstiga färger. De är så dåliga att jag inte ville använda dem, utan slängde dem och skickade efter från ett annat ställe istället.
    jo jag tycker åxå att onskefoto.se är bättre fast jag har inte fått så dålig kvalitet på bilderna för man kan ju sätta sig å färgförbättra dem direkt på deras sida.
Svar på tråden Scrapträsket 2