• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • malinka2

jen: WOOW så snygg!!! Doodla var du jätteduktig på! jag kan knappt rita streckgubbar så denna trend får jag stå över Blir lite avis när jag ser hur snygg doodling alla gör!!!

Frågar en gång till om nån här använder genomskinliga fotohörn? Lite synd om dom ligger här o skräpar menar jag...

• pylle

finns en ny lo hos ig om ni har lust att risa och rosa lite =)

• Lingonflickan

Så äntligen! Har varit utan internet ett tag - känns som en evighet. Sitter med lilla J i famnen. Där älskar hon att vara. Har gjort klart en LO till min man att ha på sitt kontor. Finns till beskådan i galleriet. Har oxå fastnat för doodling men är inte så bra att jag vågar använda mig så mycket av det. Har dock livat upp en svart CS med doodling. Maken är och köper fotoskrivare till mig just nu. Sååå lycklig.

• Fnyz

hallå är de scrapping på hög nivå ikväll eller vad är de frågan om??

ni kanske har annat å göra på en fredagkväll förståss jag sitter här som vanligt, svårt å göra annat när matilda sover å sambon är ute å dricker öl för ovanlighetens skull

• pylle
    Fnyz skrev 2006-08-18 21:10:08 följande:
    hallå är de scrapping på hög nivå ikväll eller vad är de frågan om??ni kanske har annat å göra på en fredagkväll förståss jag sitter här som vanligt, svårt å göra annat när matilda sover å sambon är ute å dricker öl för ovanlighetens skull
    Surfar runt och tjyvkikar hos alla jag och letar inspiration till att scrappa men den vill inte riktigt infinna sig. Så det blir nog inget i kväll.
  • Blue Vapor

Jag limmar rosa vellum på alla dopinbjudningar och dricker rödvin! Oskyldig

• pylle
    Blue Vapor skrev 2006-08-18 21:17:36 följande:
    Jag limmar rosa vellum på alla dopinbjudningar och dricker rödvin!
    åå det låter härligt scrapping och ett glas vin
  • Blue Vapor

Livrädd för att välta ut glaset här..... det är liksom lite TRÅNGT Arbetsplatsen är summa sumarum som ett små-invaderat a4

• myskatt

Nu har jag gjort ett försök på colorblocking fast men total osymetri . Men jag är rätt nöjd!

maj_lo.jpg

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
Svar på tråden Scrapträsket 2