• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Minimalla

Jag var också missnöjd med korthuset. De rekommenderade att man valde ngn slags automatisk färgkorrigering som tillval och då gjorde ju jag naturligtvis det. Bilderna blev mörka och färgerna blaskiga. Har mailat o klagat, men inte fått ngt svar.

• Cia o krabaten

Myskatt: Det fanns en vit Sakura soufflé penna där.
    Hittade den fast länken funkade inte.

• myskatt

Nu fattar jag detta med pennorna;
    * Sakura Soufflé, Metallic och Moonlight = mörka underlag
    * Sakura Glitter, Glaze och Basic = ljusa underlag

Ska bege mig till Panduro i Kupolen imorgon efter tentan och bränna barnbidraget .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • myskatt

Cia
    Fast jag får ju inte köpa nåt förens jag klarat tentan *suck*. Men en eftermiddag solo medan gubben är fl med Tilde. Jag ska njuta!

• MAMMSY

Vad tråkigt att vissa haft strulmed pixaco mina foton blev kanonsnygga allihopa jag fick vänta ungefär 1 vecka innan mina kom å dom drog inte pengarna från mitt kort förens efter jag hade fått bilderna, eftersom man hade möjlighet att reklamera om man inte var nöjd.. Kan väl tänka mig att dom har mycket å göra nu iochmed deras sommarerbjudande med 50 kort gratis, vi har ju nämt det här i tråden (å ja ni vet ju hur det gick med retrostansen och så finns det ju en tråd om det på scrappiz oxå.. Hoppas det ordnar sig för er som hade strul iallafall

• bitte71
    myskatt skrev 2006-08-17 21:34:09 följande:
    Nu fattar jag detta med pennorna;* Sakura Soufflé, Metallic och Moonlight = mörka underlag* Sakura Glitter, Glaze och Basic = ljusa underlagSka bege mig till Panduro i Kupolen imorgon efter tentan och bränna barnbidraget . Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Kommer barnbidraget imorgon? Trodde det var på måndag eftersom den 20:e är på söndag! *klappar händer*
    Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
  • myskatt

bitte
    Har för mig att det kommer imorgon iaf Fundersam. Skit samma igentligen för jag fick 3800 i lön idag och 2400 i skatt tillbaka . Hmm, min man påminner mig om räkningar och hurlån ska ska betalas *lalala*

• Mystjejen

Hej!

Hur går det för er som gör swe-utmaningen?
    Fick man inte stämpla???
    Har svårt att välja foto, har två som jag kanske använder, får se om de godkänns...
    Fyndade en plåtväska idag, en sådan som ser ut som en liten resväska typ (20:- på second hand)...
    Tänkte scrappa på den, någon som har gjort något liknande och vet hur man gör??
Svar på tråden Scrapträsket 2