• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • samsara

Och du....tack för att du tog dig tid

• Blue Vapor

Bea7979 - TACK! Och jag behövde verkligen bli färdig, så det var bra att du blev en peppning - annars hade det väl blivit 02-tiden isäng IGEN... Oskyldig

Gubben är en stämpel från z-stämplar, hittade den på scrapmässan här i Sthlm i våras! Det finns många roliga "barn-stämplar" där, bland annat samma fast som kille! Så i alla fall - den har jag stämplat med embossdyna, och sen lim-ep och så på med flock (som jag tjattrat om i omgångar nu . Så nu är den som sammet! Micket najs! Kyss

• Blue Vapor

Hittade dem först inte... men de är just nu under ERBJUDANDE!! Skitbra pris! Måste ju genast ha fler då...... Hemlis

(och JA, om någon undrar, jag har just skaffat PLUS bara för att få plats med fotona på inbjudningarna )

• myskatt

BV
    Fast du glömde punkten i 13.00 . Äh! Det va ju underbara kort!

Nu ska jag dra till Borlänge och se om jag klarar denna tenta. Vill ju shopa massor .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Pyret78

BV: Jättevackert dopinbjudningskort!!

Mammsy: Var ställer man in så att man får länk till sitt scrappizgalleri när man skriver inlägg??

• sofiemalmö

Godmorgon alla.
    Åh äntligen vet jag var jag ska köpa suffle pennan...tack för tipset!!
    Oj vad förkyld jag blivit, min son har smittat mig..:o)
    Började på en ny LO i går och vill bara avsluta den nu...men tiden räcker inte riktigt till....

• MAMMSY
    Pyret78 skrev 2006-08-18 08:42:19 följande:
    BV: Jättevackert dopinbjudningskort!!Mammsy: Var ställer man in så att man får länk till sitt scrappizgalleri när man skriver inlägg??
    Har svarat i din GB med länk om hur man gör Glad
  • malinka2

Idag ska jag in till storstan o köpa papper!! har akut brist på cardstock o den finns en panduroåterförsäljare i dit jag ska. Jippi, har stått still i scrappandet för jag inte haft nån cs, men ikväll ska det scrappas

Förresten, jag råkade köpa fel, skulle köpa fotofix men när jag kom hem såg jag att jag råkat köpa sånna där genomskinliga fotohörn...grrr... nån som använder sånna o vill ha en liten RAK?

• dramaqueen

Jag är sugen på att göra en "bilder månad 1" sida till min tös. Det finns ju så mkt bilder från första tiden Funderar på att klippa fyrkanter och sätta över en hel sida. Kan ju kanske bli lite snyggt ... *funderar*

Nu är hösten här! Vi kan andas igen!
Svar på tråden Scrapträsket 2