• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Meli

Fnyz

Oj vad läcker Fnyz, helt fantastisk!

• Ellisen

ny lo i galleriet, nyvaken heter den.
    Kika gärna in... är inte helt säker på om jag är nöjd med den än...kanske är lite "kal", vad tycker ni?

• Pyret78

Den blev ju jättebra, Fnyz!!!
    Vilka brudar vi har

Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen

Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy

• annika5064
    MAMMSY skrev 2006-08-23 09:54:57 följande:
    Hjäääääääääääääääääääääääälp jag har drabbats av Doodling Baccilen Ny LO i galleriet! Nu ska jag mata Julia risa å rosa!!!!
    Ursnygg doodling! Och LO! Och var lugn, just den bacillen är inte farlig...Flört
    Fnyz skrev 2006-08-23 10:03:54 följande:
    Här kommer mitt resultat efter scrapträffen i måndags
    Jättefin, Fnyz! Och sååå produktiv du är...Förvånad
  • MAMMSY

Supersnygg Fnyz!!!!!! Det är så läckert när man flätar pappret sådär! Har försökt flera gånger men det blir inget bra när jag försöker Men du har verkligen lyckats!

• annika5064

Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det...Skrattande Nu har jag bara ungefär 460 kvar...Flört Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och...

• Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-23 10:08:44 följande:
    Den blev ju jättebra, Fnyz!!!Vilka brudar vi har Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy
    ja jag tänklte de jag med i fortsättningsdelen liksom...även doodling å colorblocking funderde jag på..
    annika5064 skrev 2006-08-23 10:18:16 följande:
    Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det... Nu har jag bara ungefär 460 kvar... Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och...
    måste spring å räkna tror de e typ 60 st 12*12 jag har gjort å 5 8*8 å 5-6 kort å 1 PP
  • annika5064
    Fnyz skrev 2006-08-23 10:24:13 följande:
    Pyret78 skrev 2006-08-23 10:08:44 följande: Den blev ju jättebra, Fnyz!!!Vilka brudar vi har Nu har du inspirerat mig att göra pp oxå. Lät ju jättekul. Kanske nå´t att introducera senare i kursen Kan ju inte visa vad jag lyckades åstadkomma under scrapträffen, den ska ju skickas in till mammsy ja jag tänklte de jag med i fortsättningsdelen liksom...även doodling å colorblocking funderde jag på.. annika5064 skrev 2006-08-23 10:18:16 följande: Jag tror jag ska fira lite ikväll; har nu gjort hela 40 stora LO:s! Det är många, det... Nu har jag bara ungefär 460 kvar... Sedan ska jag också ge mig på paperpiecing...och korttillverkning...och... måste spring å räkna tror de e typ 60 st 12*12 jag har gjort å 5 8*8 å 5-6 kort å 1 PP
    Ja, jag har några minialbum också...
Svar på tråden Scrapträsket 2