• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Johannapanna

StockholmsPärlan: Det första som är bra att veta är att alla mönstrade papper i samma serie matchar varandra. Sedan kan det vara lurigt att hitta cardstock som matchar. Man får helt enkelt chansa lite. Här är en länk där man har listat vilka cardstock som passar till några märken av mönstrade papper: www.scrappiz.se/index.php&tid=13&filter=category^sub^36&cv=36
    Lycka till!

• Camasunary

Hjälp!

nån som har Majas alfabetssånger och kan skicka texten till N - nypon till mig? Pliiis!Kyss
    Örker inte gå till biblioteket nu

• StockholmsPärlan

Fnys och JohannaPanna
    Tack så mycket för era svar. Ska kolla in Scrappiz! Ha det bra!

• Marajjah
    myskatt skrev 2006-08-24 09:16:48 följande:
    Nu är det inne på arbetsdag nr 8 så jag hoppas att det dimper ner nåt i lådan! Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Arbetsdag 14 för min del och idag kom det inte heller ngr foton.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Matriark

tummen ner för scrap and gift corner. betalade 2'a augusti, har inte fått varorna än...

• Camasunary

Idag fick jag mina bilder från Pixaco och jag beställde den 18/8. Förhållandevis snabbt då... Hoppas ni också får era foton snart!!

Paketet från USA som skickades den 6/6 har dock ÄNNU inte kommit!! Hur långt är det över Atlanten egentligen?? Eller skickas paketen via Jupiter??! Jag får vara glad att det inte var barnkläder jag beställde för då hade de ju varit urvuxna vid det här laget Glad

• Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-24 11:00:01 följande:
    tummen ner för scrap and gift corner. betalade 2'a augusti, har inte fått varorna än...
    jag har handlat av dem flera gånger å de har alttid funkat bra så tråkigt att de inte blev bra för dig
  • myskatt

Camasunary
    Buu, jag beställde 14e . Visserligen över 200 (280st) men ändå. Beställde 500st från www.framkalla.com och fick på 24 timmar!

Posten borde va här inom en timme.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • boboo

Hur lång tid brukar det ta för er innan ni har fått en personlig bekräftelse från scrapaddicted?
    Jag beställde förra veckan och fick orderbekräftelsen på en gång men har fortfarande inte fått någon personligbekräftelse med den slutliga summan
    Är det normalt eller har det blivit något fel, vad tror ni?  

Svar på tråden Scrapträsket 2