• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Pyret78

boboo: Har för mig att man inte får nån personlig bekräftelse från scrapaddicted, utan det är bara att betala.

• Matriark

boboo- jag har också beställt från scrapaddicted, jag tvekade ett tag för det har varit några som fått vänta länge där på senaste tiden. Dock var det så många fina papper jag ville ha så jag kunde inte låta bli.. men vi kan nog få vänta är jag rädd....

pyret78- jo man ska vänta på personlig bekräftelse. Det händer ofta att någon/några av varorna man har beställt är slut.

Fnyz - jo jag visste att du talat varmt om dom, men 3 veckor är för mig på tok  för länge.. jag fick iofs även vänta över en månad innan jag fick paket från scrap room (som annars är mångas favorit) men där var det iaf då på faktura. Scrap and gift corner har ju fått mina pengar för länge sen.

• Mystjejen

Matriark: Jag har beställt från dem flera ggr och det har alltid gått snabbt. Ring och kolla så det inte har blivit något fel. De är jättetrevliga och bra tycker jag... Lycka till!!

• myskatt

Sitter också och väntar på paket från scrapaddicted. Betalade i fredags så det dröjer nog ett tag till.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • sofiemalmö

Åh, vad och handlade punchar idag på netto, tror det blev en 15 st för det kostade 29:- FÖR 2!!! Och mönstersaxar förstås...super nöjd!!
    De tog slut innan kl 1100...tur man var där tidigt!!

• Carolina1979
    sofiemalmö skrev 2006-08-24 12:25:16 följande:
    Åh, vad och handlade punchar idag på netto, tror det blev en 15 st för det kostade 29:- FÖR 2!!! Och mönstersaxar förstås...super nöjd!!De tog slut innan kl 1100...tur man var där tidigt!!
    Åh nej - hoppas inte det är likadant i göteborg, jag kommer inte hinna dit förrän vid 17-tiden ju
  • karrokarro

Hej! Är en nybörjar-scrappare och har en go', aktiv liten kille på nästan ett år. När hinner ni andra scrappa? Jag vill ju gärna ha ett tag på mig för att hinna åstadkomma något och inte känna sig stressad.... Jag satt en kväll förra veckan, och tiden bara rusade iväg, helt plötsligt var kl 23 och det är alldeles för sent för mig som har en son som inte sover så bra på nätterna... Så min fråga är: när hinner ni scrappa? Tack o kram

• kela81

åh...jag vet inte ens vart det finns en netto nån som vet nån i närheten av globen?

• malinka2

karrokarro: ja inte är det lätt att hinna med. man får ta dom stunder som finns. Mina barn är 2 o 4 pluss att jag precis börjat skolan=läxor så det blir lite pusslande. Jag är sån att jag gör lite då o då. Har märkt att om jag sätter mej o gör en sida klar på en gång blir jag inte alls nöjd. Trivs bäst med att arbeta med en sida några dagar. Då liksom sjunker det in hur jag vill ha det, snabbscrappar jag tar jag mest nåt utan att det blir igenomtänkt....Så mitt råd är en halvtimme här o en timme där...

• Pyret78

martriark o boboo: Jag har beställt flera gånger från scrapaddicted o aldrig fått nån personlig bekräftelse. Jag har betalat in som det står under köpvillkoren.

Så här står det:
    "En orderbekräftelse utgår till din angivna e-postadress. På orderbekräftelsen anges total köpesumma. Förskottsbetalning - hela beloppet inklusive fraktkostnad betalas till vårt bankgiro 5466-5468 senast 4 dagar efter genomförd beställning. Vid erhållen betalning sänds varorna till köparen.
    Minsta orderbelopp är 50 kr.

Normalt levereras varorna inom 1-3 vardagar efter att betalningen syns på vårt konto. I extrema fall kan det ta längre tid, men vi gör alltid vårt yttersta för att du ska få så snabb service som möjligt. Du kan alltid maila oss för att få reda på statusen för din order."

Svar på tråden Scrapträsket 2