• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Matriark

Marrajah - Det hade jag missat Förvånad Fint färgval, och din var mer liftad än CASEad

Annika - Åh vad smart att inkludera längd och vikt.. nu önskar jag ju att jag kunde dra tillbaka klockan med mina barn ju!

• Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-31 21:43:55 följande:
    Marrajah - Det hade jag missat  Fint färgval, och din var mer liftad än CASEad Annika - Åh vad smart att inkludera längd och vikt.. nu önskar jag ju att jag kunde dra tillbaka klockan med mina barn ju!
    jag har med längd, vikt och huvudomfång på alla månads lo:s och även "bäst just nu" (vae som hon gillar mest den månaden) och om hon lärt sig något nytt den månaden.
  • scrapparlotta

Nu behöver jag hjälp till en rubik igen. Gör en LO där korten är på min dotter som gungar, något hon äääälskar att göra. Men jag kan inte komma på nån bra och fyndig rubik. Kan nån hjälpa mig, inte för lång bara?

• Cia o krabaten

Kikkan: Du ska inte vara med i utmaningen då??
    Nynnar" Gung, gung, gunga....Gunga med mig"

• scrapparlotta

Cia o krabaten: Vad är det för utmaning? Har inte kikat in här på länge nu, har inte tid längra. Tyvärr .
    Och ja just det, så gick en låt får många år sen. Viste att det skulle finnas en låt med "Gunga" i titeln, men kom inte på den. Den rubiken får det nog bli Tack så mycket

• Fnyz
    kikkan skrev 2006-08-31 22:27:44 följande:
    Cia o krabaten: Vad är det för utmaning? Har inte kikat in här på länge nu, har inte tid längra. Tyvärr. Och ja just det, så gick en låt får många år sen. Viste att det skulle finnas en låt med "Gunga" i titeln, men kom inte på den. Den rubiken får det nog bli Tack så mycket
    de e ju en utmaning att ha en låttitel eller låttext som titel helst på svenska
  • jenn79

skumpis: Ingen aning om hur det går till, och inte lär dom göra så mycket för ca 35 dollar heller , men det kanske tar skruv iaf... Hoppas du får alla sakerna...

• Fnyz

håller på med scrappiz-skissen men jag vet inte vad jag ska göra rubriken i.... vill stämpla med foamstamps eller använda chipboard men jag har varken eller så de blir svårt...har lånat Pyrets foamstamps för hon har köpt ett fixed alpha så jag fick låna hennes gamla men jag har inge akrylfärg så jag ska köpa de...å mina chipboards verkar inte komma

• Mella72

Fnys: Gör egna chipboard..inte så svårt

• Fnyz
    Mella72 skrev 2006-08-31 22:58:22 följande:
    Fnys: Gör egna chipboard..inte så svårt
    jooo svååårt utan kartong
Svar på tråden Scrapträsket 2