• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Camasunary

Ja, nog är man skadad alltid!!

Jag kör på enbart impulsköp! Jii haa!! Ska bli kul att se allt nytt!

ha en härlig helg! Nu ska jag packa och åka till Göteborg... see ya!!

• Johannapanna

Marajjah: Vad bra! Där fick jag lite tips om saker jag inte hade tänkt på som jag MÅSTE ha!

• Camasunary

Viss överanvändning av utropstecken, men nu börjar jag bli RIKTIGT exalterad och spänd inför morrondagen!! Pengarna börjar bränna och köplusten stegras minut för minut... Känner mig som ett barn på julafton och är oerhört förväntansfull, detta är ju min första mässa!! Shop til you drop är mitt motto just nu!!Penga mun

• Marajjah

Sen är det säkert en massa saker som jag tänkt på innan som vore bra att ha, men som inte kommit upp på listan å därför kommer bli glömda.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Pyret78

Är det nyheter som kommer att visas på scrapmässan, eller tar butikerna med sig av sån´t de redan har hemma????

• skrutthumlan2

åh, lycko er som kan gå på mässan! Jag vill också gå! Kommer det ingen mässa till Stockholm snart?

• Marajjah

Pyret
    Jag har bara läst om de som ska ta med sig det som de har i butikerna, men det finns säkert ngn nyhet också... kanske?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • claudia79

Matriark: Jag gillade "sex månader" kanonmycket!Och "Nyklippt" för det var så gulliga bilder

Camasunary: Vilka perfekta scrapbilder ditt barn hjälpte dig att få ihop
    Me barn händer det alltid grejer. En grej som hände mig under cybercropen, var att jag satt och scrappde i kontoret me grejer utspritt överallt och massa papper på golvet. Sen hörde jag nåt forsande bakom min rygg, och när jag vände mig om ser jag i slowmotion hur min 2 1/2 åriga tjej har fått tag på en halvfull 2-liters läsk, som hon ska hälla upp i ett glas åt sig, har hon tänkt...Men den är ju gaaanska tung och m glaset i handen- ja det kom ju typ på alla mina Cardstock istället för i glaset Men då åkte trasan fram istället för kameran

• Pyret78

skrutthumlan2: den 3-5 nov arrangeras syfestivalen på sollentunamässan. Där kommer även att finnas vissa utställare inom korttillverkning o scrapbooking. Bl.a Skapa Hobby, kortmakaren o magnolia

• claudia79

Föresten! Ha det så jätteroligt ALLA som ska åka på mässan!!Ni får handla för oss andra me

Svar på tråden Scrapträsket 2