• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Mella72

RAK- Random Act of Kindness. Man skickar en liten present till någon bara för att vara snäll liksom..

• Emelie22

Hej, jag vet inte alls om ni pratat om det här innan, de thar ni säkert. Men jag är rätt ny till det här med scraping och undrar ifall nån har nått bra tips på en sida som säljer mycket Bebis prylar, typ klistermärken, tags och allt vad det heter, jag har hittat en sida säljer metalplattor med fot och handavtryck men det är det enda... Någon som kan hjälap mig?

• Marajjah
    BabyJia skrev 2006-08-31 12:31:44 följande:
    yes yes...har kollat ut flera ggr nu för å se om jag kunde få syn på postbilen å nu fick jag de äntligen. Så om en stund får jag post å man kan alltid hålla tummarna på att jag får mina bilder idag...fast tror de bara e en gnutta chans dock.
    Har du också beställt från Pixaco? Mer än 150 bilder? När la du ordern? Jag la min den 4/8 och fick bilderna i måndags (28/8)...

Johannapanna
    Jag ska också göra månadslayouter till Filip. Tyvärr har jag inte fått tummen ur.. än och FIlip är ju 2 år nu så det blir jobbigt! Har dock skrivit ner vad jag ska ha för info på varje månad, men hur de ska se ut vet jag rakt inte. Tänkte nog använda mig av månadspapper från Karen Foster till alla + cardstock. Sen tror jag att jag vill ha ungefär samma utseende på alla så att man ser extra mkt att det är månadsbilder och att de "hör ihop". Nåja, vi får se om jag får tummen ur ngn gång.
    Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Carolina1979

Förresten - såg för ett tag sedan att det var någon som scrappat ett recept om Tacofisk (tror jag det hette) - nu ska vi ha middag hemma på lördag och skulle vilja bjuda på det - men har helt glömt av vem som hade det i sitt galleri! Någon som vet? *help*

• myskatt

*jublar och kastar konfetti*

NU har jag fått mina BILDER...

...så nu finns det två nya lo:s i galleriet .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Carolina1979
    myskatt skrev 2006-08-31 15:30:08 följande:
    *jublar och kastar konfetti*NU har jag fått mina BILDER......så nu finns det två nya lo:s i galleriet . Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    HURRA!
  • myskatt

Jag har använt månadspapprena till mina månads-los. Finns några i galleriet;
    December, januari, februari, mars och maj. April blev så ruggigt ful så den vill jag inte visa .

Dax att ta sig ann juni nu då.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • BabyJia
    Marajjah skrev 2006-08-31 15:14:14 följande:
    BabyJia skrev 2006-08-31 12:31:44 följande: yes yes...har kollat ut flera ggr nu för å se om jag kunde få syn på postbilen å nu fick jag de äntligen. Så om en stund får jag post å man kan alltid hålla tummarna på att jag får mina bilder idag...fast tror de bara e en gnutta chans dock. Har du också beställt från Pixaco? Mer än 150 bilder? När la du ordern? Jag la min den 4/8 och fick bilderna i måndags (28/8)...JohannapannaJag ska också göra månadslayouter till Filip. Tyvärr har jag inte fått tummen ur.. än och FIlip är ju 2 år nu så det blir jobbigt! Har dock skrivit ner vad jag ska ha för info på varje månad, men hur de ska se ut vet jag rakt inte. Tänkte nog använda mig av månadspapper från Karen Foster till alla + cardstock. Sen tror jag att jag vill ha ungefär samma utseende på alla så att man ser extra mkt att det är månadsbilder och att de "hör ihop". Nåja, vi får se om jag får tummen ur ngn gång. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Nä, jag har beställt från postfotoGlad
Svar på tråden Scrapträsket 2