• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • Amelié77

Jag har beställt en gång från House of Paper. Då tog det 3 veckor. Jag beställde igen för en tid sen, har inte fått paketet än, så det blir nog 3 veckor den här gången också.
    Om man beställer mycket så lönar det sig definitivt att beställa från USA, det är ju så mycket billigare där och vissa butiker har dessutom fraktfritt om man kommer upp i en viss summa. Och utbudet är ju OERHÖRT om man jämför med svenska nätbutiker. Det går knappt att jämföra....

• Lingonflickan
    Matriark: Inom 4 arbetsdagar brukar det ta när jag beställer från paperarts.

Scrapgodis: Favorit på mönstrat? Jag älskar Karen Foster.
  • liiinda

Dagens verk!

melvin 002.jpg

ω Ros & Ris ω

Som jag sa innan i tråden så hade jag ett hylle med stämplingen! Det blev inte rakt o snyggt så jag fick göra så här istället! *inte riktigt nöjd*

Efterlysning!! Är det någon från skåne som håller till här?

• Loppan79

liiinda - jag tycker den är kanonsnygg och rubriken blev jättebra.

• Lingonflickan
    liiinda: Tycker bokstäverna blev jättefina! Det gav faktiskt mer med den inramningen än jag tror det skulle gjort annars.
  • Mella72

liinda- Den var ju jättefin Jag bor i NV Skåne.

• liiinda

Tack! Åhh vad arg jag var igår kväll när jag inte fick till det som jag ville! *För lite sömn kanske*

Men hur gör ni när ni ska få det snyggt med stämplingen?

• lillvilda

Blommig: nu har jag ju inte kollat vart du bor å så men scrapbutiken här i göteborg (redbergsplatsen) har ju kurser. Det är mest kvällskurser å sånt så det avr en sån jag var på. Men jag såg nån mer stanns som hade längre kurser med fler kurstillfällen..fast jag kommer tyvärr inte ihåg vart nu :-/

tr3z: ja det var ju en spännande idée. Skulle va kul att få se slut resultatet..låter som att de kommer bli jätte fint.

• liiinda
    Mella72 skrev 2006-06-21 13:19:17 följande:
    liinda- Den var ju jättefin Jag bor i NV Skåne.
    Varför jag undrar är för det är scrappträff i Löberöd (scrapaddicted) (ligger utanför Lund) den 2/7 och jag ska dit! Hade ju varit kul om fler kommer som hänger här!
Svar på tråden Scrapträsket 2