• Meli

Scrapträsket 2

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-12 15:49:15:
    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapping, och adresser till svenska internetshopar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-13 09:36:29:
    Svenska butiker (kan lägga till fler efter behov

www.scrapbook.se
    www.scrapoteket.se
    www.scrapbutiken.se
    www.papprika.se
    www.minlillabutik.webb.se (quickqutz)
    www.collagescrapbooks.se
    www.creations.se
    www.meloon.se
    www.minneskatten.se
    www.pappochscrap.se
    www.pysselpunkten.com
    www.pyzzla.se
    shop.scrapandgiftcorner.se
    shop.scrappics.se
    www.scrapaddicted.se
    scrapbooklifestories.nu/catalog
    www.scrapfun.se
    www.scrapkammaren.se
    handin.scrappa.mine.nu/shop
    www.scrappamera.se
    www.shopscrapperiet.se
    2systrar.com
    www.vixxxansscrapbooking.se
    www.hobbyhuset.se
    www.scraproom.se
    www.scrapbookbutiken.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:43:44:
    www.pappersvinden.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-19 10:53:30:
    www.scrapgodis.se

• Svar på tråden Scrapträsket 2
  • myskatt

Jag vill också ha ett scrapprum *tittar avundsjukt på vips*.

Vi har ett arbetsrum som aldrig används så varför scrappar jag i soffan i vardagsrummet??? Med ett ordentligt skrivbord skulle det gå alldeles utmärkt ju .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • jenn79

myskatt: tack sån jättemycket för erbjudandet men nu har jag fått till det själv

• Mizz Maj

Doodlar ni på fri hand? Jag har precis upptäckt det och tycker det är jättefint, men jag är ju kass på att rita! Ska jag behöva avstå det då, eller är det bara att öva öva öva??

• Jen 82
    Mizz Maj skrev 2006-09-01 18:40:52 följande:
    Doodlar ni på fri hand? Jag har precis upptäckt det och tycker det är jättefint, men jag är ju kass på att rita! Ska jag behöva avstå det då, eller är det bara att öva öva öva??
    Ja jag doodlar på fri hand o jag kan INTE rita,  så jag övar o gör inte så avancerade saker, än, annars finns det ju jättefina doodle rub-ons!
  • annika5064
    Mizz Maj skrev 2006-09-01 18:40:52 följande:
    Fri hand här...

Tips; kolla in Rhonna Farrers och Basic greys rubons och "tjuva" idéer; det har jag gjort, massvis...Flört
  • PamPam 83

Nu har jag lagt in en nytt LO i galleriet som jag hade tänkt haft med på förra veckans utmaning men mitt paket kom inte förrens idag så nu äntligen är den klar

• annika5064
    Marajjah skrev 2006-09-01 15:32:01 följande:
    MAMMSY skrev 2006-09-01 14:44:16 följande: huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa imorn är det LÖRDAAAAAAG!!!! MÄSSDAGSHihi vad det ska shoppasd å vad kul det ska bli å få se er andra som ska dit!!HiHi ni känner igen mig, det är jag som har Bazzilblomman i håret Å jag har faktist scrappat!!! *Glad* fast jag kan inte vis a för det e ju till swe. tävlingen men ändå!!!! Ja, å mig känner ni igen, eftersom jag är den tjocka! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Ja, då är jag glasögonormen då...Flört Jösses, jag känner mig nästan nervös; TÄNK OM det jag vill köpa av de olika utställarna inte är med?????? Eller tar slut????? Eller värsta scenariot; tänk om jag inte KAN göra av med pengarna?????Kyss
  • Mizz Maj

Tack för hjälpen!! Jag ska kolla upp det och öva litegrann!

• leamon

En bild på min lilla scraphörna är inlagd i galleriet! Väntar på två konsoller så jag får upp ett hyllplan till...rullar med skrivbordsstolen mellan scrappandet o datorn då datorn är strax bakom skrivbordet (på ett annat skrivbord). Även nytt recept o mitt första försök till en "Selma" finns i galleriet!!!

*är inte det minsta avundsjuk på er som ska på mässa... * men, men, jag ska på scrapträff i Nässjö nästa lördag i alla fall!!

• lillfrallan

Jag doodlar också på fri hand ... ibland blir det bra ... ibland sabbar man allt

Håller på med min första månadsLO nu och jag tror det kan bli ganska bra sen ska jag börja med utmaningen!!

Svar på tråden Scrapträsket 2