• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Tiril

maj77: jag funderar på att göra olika sorters varma smörgåsar till när sambon kommer hem från jobbet. Tycker mat e skittrist!
    Skulle födseln komma igång om man badar bubbel? hmm får väl ligga o bubbla här hemma hela helgen då, vill ju ha ut snufflan NU!
    Är allmänt less att vara nåt mellanting mellan Barbamamma och en valross!

• sparven

Hej på er!

Har läst att ni är ett par stycken som brukar gå och simma i Kalmar. Vad kostar det per gång? Finns det nån typ av månadskort eller stämpelkort man kan köpa? Jag har letat info på deras hemsida men där stod bara vad det kostade för ett tillfälle...

/Sparven

• Nina75

Maj77 - Ett annat tips är att titta här på fl under allmänna diskussioner och mat. Jag tog en titt där tidigare idag och fick massor av inspiration.

• HelenR

Maj77: Kan förstå att du vill ha lite rutin på livet,men vi kan ju höras nästa vecka och se om de finns några som hänger på....Hoppas att de e bra med er annars?? Anton har mycke magknip,man får verkligen tänka på vad man äter,lite jobbigt ibland.... men vad gör man inte för lillkillen....
    Hoppas att du hittar något och laga,jag vet precis hur de e,tycker man äter samma mat jämnt,men jag ska kolla på Arla och se om de finns något mummigt=)

Nina75:Man kan ju hoppas att värkarna sätter igång när man badar bubbelpool,håller tummarna för dig=) om du nu ska åka till simhallen....

• Minname

sparven : vi simmar i Nybro men det är bara att haka på. 23kr utan skåp kostar det per gång!!!
    Nina vi valde att avblåsa det hela .. hände massa hela veckan och trötta var vi ... sen var det ju som du sa lov och massa folk antagligen ju.
    Nya tag på ons men du kanske har annat för dig som att föda barn eller nått *ler*

• Andi Pandi

HelenR: Jag tar gärna en fika när som helst. Har ju som sagt hela dagarna på mig.

• HelenR

Andi Pandi: De låter himla bra... Du börjar inte känna av någonting än??

• Aphrodite

Hej!

Oj vad ni skriver.
    Har varit hemma idag. Har dragits med förkylning i en vecka nu och haft jättemycket på jobbet så idag kände jag att jag måste krya på mig och bli bättre. Så hemma har jag varit och det var kanonskönt. Känner mig redan piggare.

Vad skojsigt med alla bilder i tidningen, nya här på sidan och snart fika. Hoppas verkligen jag kan då. Det är så roligt.

Lillefrejen- jag gläds verkligen med dig och rörelserna. Jag själv kände pyrets fot i helgen. Så underbart när man börjar känna vad som är vad på bebben.

Kramisar på er

• HelenR

Aphrodite: De e skönt att du känner dig piggare.

De e himla kul att vi e så aktiva på denna sida.....verkligen.......

E de någon mer som har tråkigt hemma och vill fika i veckan så är de bara höra av er...

• maj77

Helene R & Andi Pandi: Vad sägs om att ta en fika i början av nästa vecka, måndag kanske?

Svar på tråden Kalmar-tråd