• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Tänkte bara berätta att jag träffade Nina och Zelda i byn igår och hon såg mycket pigg och fäcsh ut!! hoppas jag är så pigg och uppe så snabbt efter men jag betvivlar det!! =0)

• Vickan

Ville bara berätta hur det gick på min kontroll igår. Var ju på ännu ett ul då min moderkaka ligger lite förlångt ner så kallad föreliggande moderkaka.. Men inget hade hänt sedan v 26 då jag var inlagd.. Så nu fick jag en NY tid om tre veckor men då ska en läkare göra ulét nu var det bara sköterskan.. Så om inget hänt då så blir det väl ett planerat snitt att vänta (bläääääää vill inte).. Bäbisen mådde bra så det är bara moderkakan som inte vill växa med livmodern upp..

• Soffie

hej. var på min inskrivning i torsdags. allt var bra. hade högt järn sa hon!!! det lär väl ändras
    vilken bm tycker ni bäst om i nybro?
    jag har bara haft en där och är så nyfiken!!!

• Nina75

Minname - Tack, tur att man inte alltid ser ut som man känner sig . Jag har så fruktansvärt ont i rygg, höfter och tuttar så jag vill helst bara krypa ur skinnet. Men visst, bortsett från det mår jag ju bra.

HelenR - Egentligen skulle jag kunna ta ut henne redan nu. Men med tanke på att bm varnade mig lite extra för rs-viruset som härjar lite extra nu på hösten känns det mer rätt att vänta någon vecka till. Och sen är det ju ryggen, jag klarar ju inte ens av att ta mig fram här hemma ordentligt..... Får se när den blir bättre.

Soffie - Jag håller nog med Minname om Eva. Jag har bara haft henne vid ett tillfälle när de andra hade semester, men jag gillade henne jättemycket. Annars har jag haft både Aina (denna grav) och Gerd (förra grav) och de är väl ok. De är bra på olika sätt.

Vickan - Förstår din oro, fy så tråkigt. Men än finns ju hopp för att den ska hinna flytta på sig. Håller tummarna.

• HelenR

Nina: Då kan jag förstå att du vill vara inne en vecka till....Hoppas att man får se lilltösen snart,e så nyfiken=)

• Soffie

egentligen skulle jag ha Gerd för jag tillör hennes område. Men Eva hade jag när jag gick i Emmaboda så jag kände igen henne. Hon är tuff... min mamma hade henne när hon väntade mig!!!!!!

• tufsan

Soffie:

Jag har Aina och hon är OK men ingen jag verkligen trivs med. Man får verkligen fråga om man vill veta något, annars säger hon inte mycket och besöken kan bli lite sega.

• Jen80

Hej Andi Pandi!! Hehe, så nu har jag kollat upp vem du är. Tänkte ringa dig. Såg på webbisar att du hade fått en liten kille, men visste ju inte att du var Andi Pandi... Å vem är jag tror du? Dock fortfarande lite hemligt att jag är gravid så tyst...

• Andi Pandi

HelenR: Vi är inte överens om namn ännu men det kommer.........!!
    Hade gärna fikat men vill nog avvakta ett tag till. Allt känns så nytt och osäkert. Så vi väntar gärna.

Jen80: Hi Hi nu har jag nog kommit på vem du är. Grattis för man säga. Ring gärna!!! Kram!

Svar på tråden Kalmar-tråd