Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
här var det lugna tråden idag!!!
vart är ni alla.. hehe sussar bebisar eller???
imorse fick jag värdens bild framför mig... att jag satt där med alla tände ljus och ammade och sen sa jag och lilla bus hej då till gubben!! men men det är en 2 mån dit... hu vad jag blidde sugen och LÄNGTAR!!!!!
Jag är också så sugen, Mimmame! Hur ska man stå ut i 3 månader till?
Tycker magen är jättestor redan och inte kan man äta för det bara tar emot och sen får man sitta där med sin spärrballongmage hela dagen.
Ingen bra dag idag - vill bara hem och sova.
/Sorry - var bara tvungen att skirva av mig lite.
Ville bara säga hej!
Har fortf ont i ryggen nåt enormt. tur man har en "lätthanterlig" bebbe, Jakob är ju sällan hemma
Tufsan - Nu är det du på tur
lillefrejen : heheh ja du ... du tycker du är stor i v. 26 en annan är i v. 32 och är gigantisk känns det som!! hehe har sf mått 34cm och är över kurvan totalt!! så du har lite och ta igen!! men jag vet hur det känns man känner sig stor hela tiden men jag lovar du blir större men det varar ju inte för evigt som tur är!!
Nina: trist att höra att ryggen inte orkar men det kan man förstå efter att ha burit på den "lilla" kulan!!
hoppas det går över!! skönt att höra att lillan är ok och snäll mot dig!!!
Ja Tufsan nu jäklars är det din tur... =0) häftigt snart får man se din lilla mage på utsidan!!! gå nu inte över tiden här!!
vem ska tufsan tävla med... nån frivillig!!??
Kollar på listan.... titta hör har vi ju de två medtävlarna!!
11 Knyttet
18 bebben04
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
November 2004
2 Andi Pandi: Pojke 52 cm 4290 g
4 Nina75: Flicka 54 cm 4650 g
22 Ubj
December 2004
6 tuffsan
11 Knyttet
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname med en Hedwig/Nehmo
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
April 2005
19 Busbubblan
27 Mariiee
Maj 2005
21 Soffie
25 Anna D
Juni 2005
9 Jen80
? 2005
? Salsan
Totalt: 23 st
Andi Pandi:Jag förstår att ni vill vara hemma ett tag till....
Nina: Har ni något namn till lilltösen??
Hej!
Får man vara med? Jag är beräknad till den 26:e maj och bor utanför Kalmar. Kul att det är så många från den här delen av världen här! Såg att ni hade fikaplanering innan, träffas ni ofta? Undrar om man känner någon/några av er IRL?
Hej allihop.'
Jag vill börja med att gratulera er som äntligen fått era små i famnen. Grattis!!
Jag har inte varit så aktiv här i tråden på ett tag. Just nu orkar jag bara jobba, äta och sova och knappt det! Men nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar, slutar på tisdag. Sedan hoppas jag att jag får ork till lite mer.
Det är väl jag som står närmast att tävla med Tufsan. Jag tror nog (hoppas mest) att jag kan klämma ut knyttet några dagar tidigare. H*n har varit fixerad länge nu och jag har regelbundna serier av förvärkar på kvällarna.
Vad tror du Tufsan? Vem hinner först?
Hallå på tråden!
Varit hos bm idag och hon kommenterade så här:
-Oj det huvudet låg långt ner, har du ont?
Varav sambon ivrigt frågade: Betyder det att lillen vill titta ut tidigare än beräknat?
Den luttrade barnmorskan gav såklart ett helt neutralt besked:
-Det vet man ju aldrig, det kan lika gärna bli senare.
Men tillade sedan lite tyst...
- Jag tror nog dock du blir rätt punktlig...
Så jag hoppas hon har rätt och man slipper gå över tiden. Någon buffar i alla fall mycket neråt och klämmer alla nerver som går verkar det som...och förvärkar har jag haft länge nu, så vem vet?