Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Har vi bestämt någon tid och plats för fikat på söndag??
God morgon alla på tråden!
Här sitter man och gör mest ingenting. Har i och för sig massor av sysselsättningar att välja mellan. Vad sägs om: Vika tvätt, stryka, diska eller dammsuga... En måndag att njuta av med andra ord. Kan man inte få en liten bebis snart att lägga sin uppmärksamhet på istället! Nåja den som väntar på något gott. En vecka kvar, (eller tre...)
tufsan jag h ar ett ännubättre förlag till dig. eftersom jag inte kan vara hemma utan jobbar så kan du få ta hand om och bona lite hos oss... förådet behöver städas och fönsterputs och damsugas... oh frosta av frysen hade inte varit helt galet!! ja du hos mig kan jag ge dig 1000 saker att göra!!!
Tufsan:De lät ju inte roligt något utav de...Jag hjälpte ju Anton på traven lite.. Jag putsade fönster,och då öppnade jag mig 2 cm sen va jag ute och gick en halvtimme varje dag så jag öppnade mig 3 cm till senare...Så de kanske hjälper lite på dig om du gör något sånt=)Va ju öppen 5 när jag kom in.....Kan längta tillbaka lite till de där=)
Du kommer snart få den lill*.....
Ja hur blir de på söndag.. Är de vid 12??Vilket fik e öppet då??
helen ja du jag har då ingen koll... det ska ju enligt krav vara rökfritt och barnvagnsfritt med!! har du några bra förslag?
Hej igen,
Det värsta är att jag varit hemma och skrotat så länge att det mesta redan är gjort. Fönsterna är putsade, gardinerna är tvättade, strykta och upphängda, frysen är full av mat, listerna är avtorkade, lådorna sorterade.... vad gör man? Nu börjar jag liksom om igen. Promenader är ju bra och det försöker jag ta mig en varje dag. Men det är ju ganska trist att gå ensam, hade man vågat sig ut i skogen hade det ju varit ett lyft med lite fin natur och så. Men det känns inte som det är läge för det...
Igår monterade jag alla diabilder, jag har ju lite foton kvar, alltid något.
Ikväll ska jag i alla fall iväg på qigong, det gör jag 2ggr i veckan och det funkar faktiskt bra även nu i flodhäststadiet...
Tack för peppningen, vi får boka upp många fikor, bad mm så man håller sig igång!
Hemkommen från läkaren, Min moderkaka är fortfarande föreliggande och enligt läkaren så är det mycket.. Blödningsrisken är stor så jag blev helt sjukskriven fram till tio dagar innan förlossningen. Jaha så i fredags gjorde man sin sista dag (hade räknat med att jobba till den 17 cec)..
Och så ska jag upp på ännu en kontroll lucia dagen..
Men det lutar väl åt att jag blir snittad denna gången...
Så nu får man lov att ligga på soffan och äta praliner :)
Oj, oj, oj, vad det skrivs härinne!
Hinner inte med i tempot längre.
Ska vi säga kl 12 vid hörnan vid Indiska som vanligt?
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
lillefrejen
Hmm, Café Blå vid Baronen är ju rökfritt, men det brukar vara mycket barnvagnar där, fast det kanske är några härifrån som fikar ihop som ajg har sett!! Men klockan 12 vid Indiska då??
Har cafe blå öppet på en söndag??De e ju de ända cafet som e barnvagnsvänligt,jag vet inte....