Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
oj oj oj vad många det blev nu!!!
Gamla HM låg snett emot Kulzenska kafét, mitt emot Indiska. Nu finns där bl.a. en inredningsbutik på andra våningen och BR leksaker. Och en ny barnbutik som jag har missat.
Jag får väl i rimlighetens namn sätta några frågetecken kring mig också med tanke på att fikat är dagen före beräknad förlossning...
Lista FIKA:
Söndagen 5/12
Aphrodite
Tufsan????
Minname???
IceLizzie
Nina
Andi Pandi???
Salsan
Helen
Friberg
Vad roligt att vi blir så många på fikat, hoppas att alla kan komma när det väl gäller.
Har Exit kommit till Kalmar, vad kul! Jag handlade lite i den butiken när vi var i England, tyckte de har fina kläder. Newbridge kids här i Nybro har också lite av deras kläder tror jag, men där är det ju svindyrt.
oh oh oh måste nog gå in och kolla lite i eftermiddag.. ska ju stanna i stan en stund och gå på bio ju så då hinner jag nog dra med mig sällskapet dit.. tror inte hon ogillar det heller *flina*
Jag ska också in och shoppa i Kalmar ikväll, ska ta en titt då
oh vad jag vill att klockan ska vara 14.45 så jag kan bli hämtad och komma ut i det "fina" vädret =0)
då ska man på bio ikväll .. hoppas nu bara att kvällen går bra inga för tidigt fördda bebisar.. är lite nervis. Ska gå med Tufsan och det är ju nära nu hehehe men vi är ju nära förlossninge om inte annat.
Kisseriet är en annan femma lika bra att inte köpa dricka och vara där i god tid och tömma allt man kan innan!!!
Men åh, vad kul Minname och Tufsan. Ni verkar ha blivit goda vänner, är det tack vara familjeliv?
Lite avis, jag vill också gå på bio, men det är ju ganska stenkört nu. Försökte få med mig Jakob innan födseln, men han hade aldrig tid
Nina75 : hehe ja det blidde nog så när vi badade och hade fikor utan att det var nån som hängde på... heheh
förstår att det är minde aktuellt att gå på bio nu för dig... just därför vi ska pinna ikväll .. känns lite som sista chansen på ett tag!!
nej men ingen alls som skrivit idag!!!