• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • tufsan

Hej hej,

Minname, förra veckan var det full fart i magen på mig, men denna vecka har jag nästan varit orolig över att det är så stilla, men varje gång jag tänkt: Nu får jag åka och kolla att allt är väl.... Har jag fått en liten spark eller två. Så nu är det nog bara alldeles för trångt...

• HelenR

De va jätte lugnt hos mig oxå när jag väntade Anton,men någon spark kände man då och då.. Men rörde den inte på sig så va jag ute och gick,då vart de full rulle=)Längtar tillbaka lite=)

Inatt har Anton inte vart rolig....Fick ha honom brevid mig inatt,Han har varit jätte bökig...Hoppas att de blir bättre inatt...De märks..

Snart helg,den här veckan har gått fort....en kompis till mig har börjat med FL och hon kommer väl vara med på fikat på söndag,hon heter elle200sx om ni vill kolla in henne=)

Ha en bra dag...

• Nina75

Tufsan - Åk inte in och kolla, det var ju det jag gjorde och Nova vände sig till säte. Nejdå, jag bara skojjar, självklart ska du åka in om du är orolig...

Minname - att det är lugnare i slutet, det är nog bara dagarna innan man menar då.

Har varit på bvc och vägt idag. Min "lilla" tjej är nu 1 mån, väger 5230g och är 57,5 cm lång redan.

• Minname

Nina: bra att veta där lär det inte vara dax att föda på länge för idag har det varit vildare än nånsin heheheh =0)

• Nina75

Minname - Det finns ju också de som säger tvärtom, att bebben blir livligare än någonsin dagarna innan. Så man vet ju aldrig.

• Minname

nina : sluta skrämma mig...
    eller nja jag har nog förmågan att göra det själv heheh rensar so bara dewn nu på jobbet...

• HelenR

Nina:Din lilla tös växer som tusan,här går de undan,hon går väl snart om Anton=) Hoppas att de e bra annars??

• tufsan

Nej jag ska inte åka och kolla, det rör sig något lite då och då så jag tror bara det är trångt, det är en makant skillnad mot tidigare, men bf är ju på måndag så det kanske inte är så konstigt...

• HelenR

Ja snart e du där Tufsan.. Känns de spännande??Snart har du din lill* hos dig....Man längtar så mycke....Önskar dig lycka till i alla fall...

• Minname

Då var det återligen fredag!! hur underbart är det inte =0) oh vill att dagen ska gå fort. i helgen vad ska ni hitta på tjejer...

en annan ska ta det lite lugnt städa pula med BB väskan tror jag och sen ska jag göra en gipsavjutning av lilla maggen!!

sön ja då vet vi väll alla vad vi ska göra:

Lista FIKA:

Söndagen 5/12 kl. 12 träffas vi utanför indiskan och sen promenad ner till Cafe blå på baronen!!

Aphrodite
    Tufsan????
    Minname???
    IceLizzie
    Nina
    Andi Pandi???
    Salsan
    Helen
    Friberg
    lillefrejen

Svar på tråden Kalmar-tråd