• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

oj oj oj säger jag bara idag har varit kaos. sa innan att jag inte mådde bra och det gjorde jag inte. har nyss varit på förlossnigen i 4 timmar. Från Fm och hela EM hade jag onda sammandragningar som inte ville släppa. Så till slut efter lite mod ringde jag in direkt så nu har man testat det. tappen var oberörd men jag fick en brikanylspruta och tabletter med mig hem att få livmodern att slappna av.
    tala om falsk alarm... heheh nu ska jag knipa tycker nog att tufsan ska få för mig... vill ju inte ha prematur.

• Vickan

Gumman du ser.. Tur du åkte upp som jag försökte få dig till :).. Nästa gång vågar du ringa själv det lovar jag.. Ta´t nu lungt och försök att vila så mycket du bara kan..

Packa färdigt väskan

• HelenR

Minname nu är de inte långt kvar...spännande...Håller med vickan.Vila mycke och packa klart väskan.Drick vila och ät,de säger jag.. Jag hann inte äta innan jag åkte in snacka om att man va lite hungrig då.... Så jag råder till och äta =)Lycka till=)

• tufsan

Hjälp Minname!

Så får du inte skrämmas, nu får du ta det lugnt! Gör som jag, gå och skrota hela dagen så händer ingenting...

• Minname

nu sitter jag på plats på jobbet och ska nog driva mästa dels av dagen, är fortfarande skakik efter brikanylsprutan men magen är lugn och fin!! dom gav inga signaler på att den skulle komma nu eller så men jag fick mig en tankeställare att det är på riktigt nu. dax att fixa så allt är klart.. =0)

• Friberg

Minname: inte klokt så snabbt det kan gå. Gäller att hålla i hatten. Och stackars Tompa som trodde han skulle klara tenta veckan i lugn och ro :)
    Och Tufsan: Hur känner du dig idag? Är det inte dags snart :)
    Jag hoppas jag blir smittad av alla gravid bacillerna. På söndag är det dags att börja med ÄL stickorna.

• Andi Pandi

Oj här händer det grejer.....Hänger knappt med längre.
    Längta: Superkul....ett stort grattis. Nu håller vi tummarna att allt går som det ska.

Minname: Nu får du allt ta det lite lugnt. Men se du till att packa lilla väskan..........kan ju hända grejer.
    Tufsan: Nu får du allt se till att leverera. Vi vill ha fler små bebisar till tråden nu......!! Lider med dig, väntan är så jobbig.

• Minname

Eftersom jag inte hade nått att göra på jobb klipte jag lite och gjorde ett kollage på alla kalmarwebbisar som har fått bebis... dvs alla födda som finns på vår lista. någon som vill ha den kan ju messa privat kan jag skcika den!!

• Minname

Andi Pandi : jo tack det var en bra testrunda om man säger så... tala om panik. fast det ända jag tänkte på var just att jag inte postat julkorten tala om förvirring. jaja dax att ta allt på alvar och packa så mycket jag bara kan.

• Friberg

Minname: Nu har du lite väl lite att göra på jobb :) Du spara lite av de aktiviteterna tills du ska gå hemma varje dag.

Svar på tråden Kalmar-tråd