Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Nu har jag lagt in lite nya bilder i bildgalleriet, om ni vill kika!!
Tufsan, Minname, andra nybrobor och alla intresserade. Nu har ju det nya stället över Lindex öppnat, de ska tydligen även ha söndagsöppet. Och enligt tidningen ska de sattsa på familjer under söndagarna, det låter ju barnvänligt. Vi kanske skulle prova?
Andi Pandi : va söt han är en riktig gospojke!
Nina: ahhh nytt ställe låter intressant det måste vi ju testa!!
Andi Pandi och Nina: Jättefina bilder på era bebisar. Åh, vad jag längtar efter en liten. Är i v.15 nu och magen växer en del, men själv går jag ner i vikt. Känner mig faktiskt smal nu med en liten kulmage. Kanske inte är så vanlig känsla i början när magen växer. Ska väga mig sen idag igen. Kan väl inte vara bra att gå ned en massa... Hmmm, pratar i och för sig bara 1-2 kg, men ändå... Kanske är bra, för snart lär det väl vända. Ska på UL den 5/1. Ska bli sååå mysigt .
Väntar på att sambon ska komma hem. Nämligen dags att åka på årets första julbord och jag är vrålhungrig... Ha det bra!
Hej alla,
Ännu en deg när allt känns som vanligt...eller nästan i alla fall. Jag känner mig fruktansvärt frustrerad och labil. Är riktigt arg och sur rent ut sagt. Stackars alla i min närhet.
Tufsan - jag som tänkte att du kanske hade lust att fika på sön (om du är hemma), men då vet jag inte om jag vågar
Hallå girls..... Tycker synd om Tufsan som får gå över så länge.. Men än e inte helgen över.....
Jen80 Vi kan ju hoppas att du snart går upp i vikt...Hoppas att du mår bra och så i alla fall??
Om ni inte redan har kikat så finns de ju bilder på Anton i bildgalleriet...
Ha en fortsatt trevlig helg...
jag kan tänka mig att fika på sön när min bror och hans flickvän stuckit jag vet dock inte när. men men men då får nog tusan bli glad igen hahaha annars vågar jag inte!! =0)
Nu har jag varit ute och promenerat bort nästan all ilska, bara lite småsur, så kanske får jag följa med och fika i morgon?
heheh ja om du är snäll får du!!
nu har jag blivit duktig på riktigt har kokat nappar och börjat min packning av BB-väskan!! se det går att skrämma upp tanten att lära sig!!