• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Längta

Tack ska ni ha. Hoppas allt går vägen nu. Nu är åter trådstartaren på banan!

kram alla

• tufsan

GRATTIS LÄNGTA!!!

Det var det bästa jag hört på hela dagen!!!
    Annars är det mest....va, är du hemma ännu! Suck

• Aphrodite

ÅHH STORT GRATTIS längta!
    Vad glad jag blir.

Lycka till tufsan, vi får se hur länge det blir för dig. Håller utkik på webbisarna

lillefrejen: jag har inte gjort mycket andningsträning utan det blir lite hemma till mina avslappningsband och när jag kör pilates. Tror det ska räcka.

• HelenR

Ojojoj va listan blir lång nu... Kul med så många som har barn och som ska ha barn...

Nina va du i stan idag?? Hittade du några julklappar??

• Salsan

Grattis längta!!! Gud vad roligt. Är jätteglad för eran skull.

• Nina75

32 st. Tänk om vi kunde få ihop en storträff, vad kul det skulle vara...

Vad ska ni andra hitta på jul & nyår? vi ska fira helt själva då alla andra har annat för sig Men, men, vi är ju i allafall 4

• tufsan

God förmiddag ni på tråden!

I natt trodde jag nästan det var något på gång, med kraftiga sammandragningar som helt plötsligt kom tätare och mer resgelbundet, men precis när man började tänka att nu händer det nog något, avtog alltihop... Jag vill träffa min bebis nu! Idag ska vi i alla fall till bm, alltid något att se fram emot, kanske har hon några bra tips...

• Knyttet dec 04

Grattis Längta!

Tufsan: Jag trodde också att det var något på g idag. Vaknade vid halv fem av starka sammandragningar och mycket molvärk. Har inte haft det så på morgonen tidigare. Men vid halv åtta avtog det och jag somnade ifrån allt ihop. Jag vill också träffa min bebis nu!! Min bm tipsade om färdknäppen. Vi har testat två kvällar i rad nu, men inte fasen hjälper det! Någon annan som har nåt bra "igång-sättar-tips"?

• Minname

Nina75: under julen ska vi ha svärmor och hennes man upp... smartast så inte orkar man sitta och köra ner till malmö nu... vill inte riskera att få en malmö bebis ju.

Nyår ja du om man inte ligger på förlossninge så blir det nog att stå hemma på balkongen skola alkofritt och kolla reketer jag och sambon ensamma!!

men Tufsan... det var ju trist ... vilken bedragare du har i magen. grrr ska jag be sambon köra förbi kristv. och hota ut ungen nu!!!

• Nina75

Tufsan och Knyttet - spännande att det verkar hända något. Men Tufsan, du får ju vänta till lucia har ju jag sagt

Minname - då får du och jag lika roligt på nyår då Fast vi har ju inte ens balkong.... Vi ville också ha hit svärmor och hennes man på jul, men hon har skaffat hästar och vill/kan inte lämna dem ensamma. (30 mil att åka)

Svar på tråden Kalmar-tråd