Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
hahah stor del av varför jag var orolig igår var att bebis var stilla... och nu får man igen. för det är full rulle idag!!
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
November 2004
2 Andi Pandi: Neo 52 cm 4290 g
2 Ubj: Wilfred 48 cm 2500 g
4 Nina75: Nova 54 cm 4650 g
December 2004
6 tuffsan
11 Knyttet dec 04
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname med en Hedwig/Nehmo
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
April 2005
16 Flamma
18 Dinkanesh
19 Busbubblan
27 Mariiee
Maj 2005
3 Mire
21 Soffie
23 licja
25 Anna D
26 Sasson
31 Eliin
Juni 2005
9 Jen80
15 Salsan
Juli 2005
8 Tillis
21 Piffe
Augusti 2005
9 Längta
Totalt: 32 st
Hej alla på tråden!
Ännu en dag utan tillstymmelse på tecken till att något skulle vara på gång. Bf+4 idag och jag börjar bli så less på att vänta. Man kan ju få vänta länge till....
Minname, ska du verkligen jobba sista veckan?
Tufsan : jappa jag kör på ... packa väskan och kanske ha den i bilen just in case heheh.. lika bra att jobba ut den. En vecka är ju inget nu... har inte mycekt att göra.
Tufsan: Tradigt att gå hemma. Vad gör du för att sysselsätta dig? Antar att dtet finns lite såpor att titta på på tv :) Hoppas det sätter fart snart. Jag håller tummarna för dig.
Jag har inte ro att titta på särskilt många såpor, men jag har laddat ner några avsnitt av Vänner som jag slötittar på då och då. Idag har jag först tränat qigong i 45min sen gick jag "byn runt" med mormor som är 82 och trots attt jag är höggravid tycker jag att hon förflyttar sig i snigelfart... Så efter att ha käkat och tittat på ett Vänner avsnitt gick jag en långrunda i skogen och kom hem nyss. Så nu ska jag bara ta det lugnt, ett bad och lite fredagsmys när mannen kommer hem... En sådan här dag skulle man ju vanligtvis ha ansett vara rena semestern, avkoppling och frisk luft... men jag tror inte jag pallar en vecka till att gå hemma själv med bara frisk luft som sällskap! Hoppas hoppas att det händer något till helgen!
Tufsan: vallar mormor ja du... jag kan tänka mig att det inte finns så mycket annat att göra du borde ju ha gjort allt. fattar då inte hur du står ut. är glad att jag har ett jobb att gå till!! =0) då kan jag ju i alla fall fördriva tiden lite.
kan dock itne fatta att jag slutar om 1 vecka... =0) hur underbart är inte det!! sen är det bebis time!!
Åh! Grattis Längta!!!
Friberg: Lycka till med stickorna.
Minname & Tufsan: Håll ut: tids nog kommer bebbarna. (Hoppas dock inte att Minnames kommer riktigt än)
Aphrodite: jag var faktiskt på Yoga i onsdags. Det var det bästa jag gjort på länge. Lite jobbigt dock att göra alla rörelser - som tur var hade jag en instruktör som var mycket hjälpsam. Kändes skönt att få sträcka ut på alla kroppsdelar igen.
heheh nej det vore ju bra fel om jag skulle få före tufsan.... det är ju dock en mån i mellan.. hehehe men vi sa ju alltid att vi kunde mötas på mitten ju!!