Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Gulp...ska man göra massa förberedelser...när börjar man med det???
Jag har ju så långt kvar eller....
Bf idag! Massor med sammandragningar och molvärk i mage och rygg. Men inget som tar i ordentligt... Har varit ute och promenerat jättelänge och sprungit i vår trappa men inget verkar hjälpa. Kom ut nu bebis!!
packar för fullt här men kom på en dum sak.. behöver man ha egen handduk med sig till förlossnigne eller får man låna av dem?
handukar finns på bb!
tack tack då ska jag inte packa det heheh... man är ju lite knasig och tar för givet att man måste ha allt heheheh
hej
Nina o Minname, jag tror inte jag hänger på och fikar idag. Jag verkar ha fått en överdos av hormoner eller något för jag är helt upp och ner. Jag bara börjar gråta för ingenting och kan inte tänka klart överhuvudtaget. Är nu övertygad om att ingenting kommer hända och jag får gå här tills de blir igångsättning.
Stackars dig Tufsan... Men är de på tal om igångsättning...Hoppas att de vill komma av sig själv... Lycka till
Usch tufsan, stackare. Hoppas att hormonchocken är början på förlossningen.
Jag kan ändå inte heller fika idag. Har haft 40 graders feber sen igårkväll och jag får inte ner den. Mjölkstockning IGEN såklart. Så det blir en runda till amningsmottagningen idag igen. Natten har varit för d*vlig och jag är helt slut, känns som att det är dax att sluta med amningen , vilket får mig att bara lipa hela tiden.
Tufsan: Förstår att det är jobbigt. Men försök att ta det lugnt och försök njuta av att bara ta hand om dig själv. Bebben kommer förr eller senare och då är det bäst att vara utvilad. Men om det är hormoner som spökar så är det kanske ett tecken på att det är på G. Håller tummarna!
Knyttet: Låter som det kan hända grejer snart. Härligt med fler bebisar i tråden.
Jen80: Du äter väl ordentligt och vilar mycket.
Imorgon ska vi till Linköping så dom får kolla Neos öra. Usch känns lite jobbigt. Men samtidigt skönt att kanske få lite svar på alla frågor man har!
Tack för er uppmuntran!
Krya på dig Nina!
Andi Pandi: Lycka till i Linköping!