Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Hej!
Får se om det här blir riktigt nu, är inte helt bekant med familjelivs funktioner men jag fick tips om att det hängde en massa Kalmarbor här så jag ville säga hej! Jag läste och skrev en del här när jag var gravid men nu var det att tag sedan av lite olika skäl, flytt med mera. Nu är jag inte gravid längre i allafall! Den 26 oktober anlände en liten Aimee, sen innan hade jag Ronan som är snart fem år. Jag bor i Ljungbyholm som ligger lite utanför Kalmar, heter Mia IRL men Sharp på nätet och jag är 29 år. Jag pluggar på Högskolan och ska eg bli färdig i januari men eftersom Aimee och flytten tagit så mycket tid så ligger jag lite efter med det just nu!
Så, det får väl räcka så länge!
Det var snabba ryck Sharp Kul att du tittade in, hoppas du blir kvar hos oss, det vore kul att träffa dig. Det blir ju inte att vi pratas vid så mycket precis på fN, jag är ju mest här på denna tråden
hinner inte med så mycket mer
Hoppas vi ses på nästa fika.
hej hopp igen ville bara berätta att vi fick till en gispmage i alla fall igår!! Bild finns att beskoda i gallerit. Jätte kul och jag kan rekomendera er att göra det ja ni som har magar kvar hehehe =0)
Oj vad det händer grejer, hänger inte alls med här.
Tackar också för en trevlig fika igår. Måste göras om.