Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Hej!
Får se om det här blir riktigt nu, är inte helt bekant med familjelivs funktioner men jag fick tips om att det hängde en massa Kalmarbor här så jag ville säga hej! Jag läste och skrev en del här när jag var gravid men nu var det att tag sedan av lite olika skäl, flytt med mera. Nu är jag inte gravid längre i allafall! Den 26 oktober anlände en liten Aimee, sen innan hade jag Ronan som är snart fem år. Jag bor i Ljungbyholm som ligger lite utanför Kalmar, heter Mia IRL men Sharp på nätet och jag är 29 år. Jag pluggar på Högskolan och ska eg bli färdig i januari men eftersom Aimee och flytten tagit så mycket tid så ligger jag lite efter med det just nu!
Så, det får väl räcka så länge!
Det var snabba ryck Sharp Kul att du tittade in, hoppas du blir kvar hos oss, det vore kul att träffa dig. Det blir ju inte att vi pratas vid så mycket precis på fN, jag är ju mest här på denna tråden
hinner inte med så mycket mer
Hoppas vi ses på nästa fika.
hej hopp igen ville bara berätta att vi fick till en gispmage i alla fall igår!! Bild finns att beskoda i gallerit. Jätte kul och jag kan rekomendera er att göra det ja ni som har magar kvar hehehe =0)
Oj vad det händer grejer, hänger inte alls med här.
Tackar också för en trevlig fika igår. Måste göras om.
Idag har jag berättat att jag är gravid på jobbet. Alla blev väldigt glada och min chef pratade om att det inte alls är omöjligt att jag blir fast anställd under våren trots allt. Just nu har jag ett vikariat som går ut sista juni nästa år. Men vi kommer få mycket mer att göra nästa år så personalstyrkan kommer att utökas.
Men åh så skönt Salsan att du kanske blir fast anställd även att du berättat att du är gravid. Det är tyvärr inte alla som har sån tur även om det är det enda rätta.
Imorgon ska jag till Kalmar och handla de sista julklapparna. Om någon är fikasugen så ställer jag upp.
Nina vad trist att man jobbar hela dagen!!
Jaha tjejer! Gamla och nya bekanta! Håll nu era tummar hårt för i denna vecka får jag besked om jag kan platsa i mina gamla tråd igen ;) Test i slutet av veckan.
kram till er alla!
Åhhhh håller tummarna stenhårt för dig längta. tummis, tummis, tummis
Tack tjejer för era inlägg om TENS. Utifrån det har jag nog bestämt mig för att skaffa en. Jag är ju emot de flesta alternativ som finns för smärtlindring så det kan ju vara ett bra alternativ.
Dags att strax gå att knyta sig så man orkar med arbetsdag imorgon.
Vi håller alla våra tummar till dig längta. Vi hoppas att får se dig snart...Ett stort lycka till...
håller fingrar och tår för dig längta!!! kolla med tufsan föresten hon har nog en mage att ärva!!!