Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Jag vet inte heller vad som händer på nyår,blir väl att man umgås med syrran och hennes familj....Julen ska vi i alla fall fira på Öland med killens föräldar och hans Farmor och Farfar...
Ja snart är de helg igen,några planer??
Önskar knyttet och tufsan ett stort lycka till.....
Hoppas att era bebisar kommer snart!! *krama!*
Nina75 : heheh ja nej det blir en rätt lugn nyår. tror tom gubben struntar i drickandet. jag har själv i och för sig beställt bebis leverans 050101 kl. 00.10 så då står jag förhoppningesvis inte balkongen hemma utan ligger och firar in nyåret med att krysta!! men men vem tror på det egentligen.
aha 30 mil det låter som vi har det men till malmö. svärmor har hund bara men han ska vi hämta den 18:e så han finns på plats hos oss och terroriserar våra två katter antar jag!!
ush fy idag måste jag nog erkänna att jag är redlöst trött på att vara gravid. känner mig jätte gnällig och vill inte alls vara gravid längre. hittar inget sett att se det som glatt. e man dum som känner så... tänker ofta på tex. som satt/sitter i längtas situation nu när man gnäller... =0)
men nu finns du längta hos oss och gnälla heheheh men vist jag kan dock känna mig dum som gnäller för att det är så hämskt att vara gravid. grrrrr
Minname- Det är de som gnäller värst som får vänta längst *optimisten har talat*
För allas ointresse så har jag fått mjölkstockning igen. Fy, det blir till att gå på barngymnastikens avslutning med feber och värk i hela kroppen ikväll, hur kul är det?
Helen- skönt att fira julen borta när man har en så liten.
Va sa bm idag Tufsan?? *nyfiken*
Hej hej,
Bm ville inte boka en ny tid, hon tror fortfarande att det kan ske när som helst, men jag börjar bli skeptisk... Jag tänker ställa in mig på två veckor över tiden så man inte blir så besviken. Annars var allt bra, har bara gått upp 100g de två sista veckorna, så jag hoppas den lilla förstår att det är bättre att komma ut nu så man får ordentligt med mat. Magmåttet är uppe i 37cm. Så det är mitt på kurvan.
Jag tror allt att de snart e dags för dig.. i alla fall början av nästa vecka.... Lycka till
Tack ska du ha! Jag hoppas du har rätt, Nina tror på Lucia, vem vet?
Ja du kanske får ett Lucia barn,vi håller tummarna i alla fall...Kanske kommer i helgen,de vet man inte heller....