Kalmar-tråd
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.
30 sep HeleneR
15 okt Maj77
25 okt Nina75
31 okt Andi Pandi
11 dec Knyttet
6 jan Minname
19 jan Aphrodite
21 feb lillefrejen
27 Apr Mariiee
Tufsan!! jag kan förstå hur det känns inte kul att ha väntat i 9 mån och sen gå dag ut och dag in och vänta mer hela tiden. vet ju hur det känns själv så här i sluttampen. jag är överlycklig att jag har saker att göra!!!
Nina: hu det låter inte alls roligt med mjöklkstockningen. Hoppas du blir bättre snart!! och att du kan få det att fungera!!
Andi Pandi: hoppas allt går bra med Neo och att det inte är för stort och kompliserat!
hu en vecka kvar på jobbet sen är det vänta dax gör denna tösen med. tur man har ett hem som är i kaos tillstånd så man kan roa sig om dagarna med att ta hand om det. plus att man skutit fram saker att göra tills man är ledig!!
Nina det låter inte alls bra. Hoppas du kryar på dig och får ordning på det, så du kan fortsätta amma.
Nina de måste verkligen kännas jobbigt,förstår att du blir ledsen om du skulle sluta amma,men håller d på så här så är de väl bäst att sluta,men jag önskar dig lycka till och krya på dig...
Andi Pandi:Lycka till imorgon,får meddela sen hur de gick.....
Tufsan:Imorgon är de Lucia,nina hade ju beställt tills imorgon =).. Kan verkligen inte vara kul och ha såna hormoner....Jag hoppas att h*n kommer snart.....
Jaha kära vänner, nu kanske det blir ett slut på mitt klagande, började få värkar för en timma sedan och de kommer ganska tätt (var 4-5min), men håller inte i sig mer än någon halvminut än så länge. "Väckte" mannen lite försiktigt när jag hade haft ett antal värkar för att säga att någonting var på gång. Mmhm, så bra sa han, och somnade om!!! Jag tror inte han vaknade ordentligt och jag tänker vänta lite med att väcka honom. Han kan behöva sin skönhetssömn och än så länge klarar jag detta själv...
Men AJ vad ont det gör just när värkarna sätter in ....nu ska jag värma min vetevärmare och springa på toa...för typ tredje gången på 20 minuter.
Så spännande, jag är sä glad att det äntligen händer något!
Oj oj oj säger jag bara!!!
Spännande.. kan itne fatta att det blidde en liten lucia bebis i alla fall... =0)
kan inte sova coh har inte sovit sen jag fick mess av Tufsan att hon var på g. Tala om att man blir sugen själv. Vill me ligga och ha ont och föda barn. är trött på mega magen och hanslbränna svullna leder och allt men men jag har en vecka kvar sen då kan den komma och jag lovar jag ska göra allt i min makt för att få ut den.
Åhhh häftigt tufsan. Du verkar ju ta det med ro
Tänk att Nina kunde ha så rätt
ja verkligen!! Nina du kan det där!!
Vilken dag tycker du jag ska föda ... heheh
Nu börjar de hända grejer.... Ja att Nina kunde ha så rätt,de va verkligen inte dålig.. Lycka till nu... Håller tummarna....=)
Åh, vad spännande!
Gäller att hålla utkik på webbisarna idag alltså.
Lycka till, tufsan! (Fast du läser ju inte detta nu antar jag)
Oxh gud vad roligt att det äntligen satte igång för Tufsan.
Lycka till gumman. Håller utkik här idag för nån uppdateringar.
Minname: Du får hojta till om får nån inside-info!!