• Nina75

Kalmar-tråd

Välkomna alla Kalmar/Nybro/Ölands bor.
    Jag flyttar över vår lilla bf lista hit.

30 sep HeleneR
    15 okt Maj77
    25 okt Nina75
    31 okt Andi Pandi
    11 dec Knyttet
    6 jan Minname
    19 jan Aphrodite
    21 feb lillefrejen
    27 Apr Mariiee

• Svar på tråden Kalmar-tråd
  • Minname

Heheh Nina jag är inte alls negativ till att trycka ut denna bebis innan det kan jag meddela!!! Det ser ju fint ut för att få ut den här efter helgen. Nu har jag fått tens apparaten med så!! Har mycket sammandragningar och jag täner då inte hindra dem mer heheh

Besök BM:
    hb: 124
    Blodt: 121/60
    Hjärt: 149 slag/ min
    SF: 38cm
    vikt +1kg sammanlagt 12kg
    Fixerat.

• Knyttet dec 04

Grattis Tufsan du vann!

Själv är jag fortfarande hemma. Starkare värkar nu men glesare. Blir nog ingen stjärngosse eller lucia för min del. Fyller ju själv år på onsdag. Kanske det blir en liten födelsedagspresent? Hade ju i och för sig hoppats att knyttet skulle välja en egen födelsedag.

• Nina75

Knyttet04 - Barn har en viss förmåga att födas på andras födelsedagar, allra helst på mamma, pappa eller syskons födelsedag. Vore jag dig skulle jag förbereda mig på onsdag
    Varför ha en egen födelsedag när det är så trevligt att dela? (tycks många bebisar tänka)

• HelenR

Ja de e himla kul att bebisarna håller sig två och två..... Hoppas att H*n komer snart knyttet så du inte behöver vänta länge till,men d tror jag inte du behöver göra... Lycka till

• Aphrodite

Grattis tufsan!

Så Nina våran nya spåtant När tror du det blir för mig

• Längta

Tufsan! Så det blev på lucia som det pratats om här inne. Stor kram och grattis till det lilla livet! Ingen lär glömma hans födelsedag!

kram på dig!

• HelenR

Idag har vi varit på Bvc.... Nu väger lillkillen 6420 så här går de verkligen uppåt.... Ja nästa år får vi verkligen ha träffa med alla bebisar,ser man fram emot.....
    Hoppas att ni får en bra vecka....

• Minname

en träff med bebis hur kul lät inte det!!! jo jättekul!! =0) sitter här och undrar om man kan längta ut bebis!
    har fortfarande rätt starka sammandragningar men inga som skulle vara värkar vad jag vet. tror inte jag kommer anstränga mig för att stoppa dem nu. har så ont i lederna och sover ur uselt. karpulttunnelsyndromet är inte att leka med. ont nu fast jag har mina skenor!!

• Minname

Längta hur går det för dig??? har du börjat må och känna dig gravid?

Svar på tråden Kalmar-tråd