• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

Sissi 82 och R Mutt, jag borde väl inte säga det här, men för nåt år sen var jag inte alls inne på retro, och så fick vi en Brio-åkpåse i blå manchester av farmors man, jag tyckte den var supertrist så jag klädde om den...Det skulle jag ju inte gjort idag. (Tror att det mesta tyget är löst som sitter på den så den kanske går att rädda.)

• Coccos

Oj, Kärleksdronken! Förvånad Tur att du tagit ditt förnuft till fånga nu då. Flört

• Kärleksdronken

Coccos, ja jag vet! Jag är så tacksam, tur att man fått lite god smak på äldre dar! (Fast min mamma gör bara grimaser när jag visar allt fint, hon är så trött på 70-talet, som är min favoritretro)

• Maerion

Lallan - Åh, de är supersöta de där! Jag budade lite, men de är nog för små, så jag ville inte ge så mkt..

• Mama A

Hej alla retros.
    Åkpåse i brun manchester ute på köp o sälj, ingen bild, men ska kolla läget på den fronten.

• Coccos

Ja, limpacykeln var fin! Lite dyrt bara, fastän det blir nog inga problem att få dem sålda.

Vi har också en sån sele, från mina tidiga år. Brukar ha den på Doris när hon sitter upp med ryggplattan i liggvagnen. Ja, alla selar i den stilen, alltså i skinn, verkar ha den där rosen.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.