• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Gummy

kolla i mitt galleri vilka fynd jag gjorde på loppis häromdagen. vi gav 30 kr styck för dockvagnarna och 80 för stolen. ett litet tips bara om ni köper hokuspokus på loppis: skruva isär den och rengör den för vår var riktigt smutsig innanför kanterna + att där trilla ut en och annan tvestjärt.

den röda dockvagnen är i jättefint skick och idag på stan så såg jag en exakt likadan fast en riktig vagn! den skulle man också haft, vad gulligt det hade varit! den blå har tyvärr en skåra i tyget och är lite skabbigare men den kostade mig ju knappt nånting.

• BillaBong
    Gummy skrev 2006-08-08 23:19:09 följande:
    kolla i mitt galleri vilka fynd jag gjorde på loppis häromdagen. vi gav 30 kr styck för dockvagnarna och 80 för stolen. ett litet tips bara om ni köper hokuspokus på loppis: skruva isär den och rengör den för vår var riktigt smutsig innanför kanterna + att där trilla ut en och annan tvestjärt.den röda dockvagnen är i jättefint skick och idag på stan så såg jag en exakt likadan fast en riktig vagn! den skulle man också haft, vad gulligt det hade varit! den blå har tyvärr en skåra i tyget och är lite skabbigare men den kostade mig ju knappt nånting.

Herregud vad fina saker! Den röda vagnen i stor modell hade jag gett mycket för! GRR!

d(-_-)b
  • Coccos

Fint att sälja in sin vara som "mycket dyr på babyland". Det måste man väl ändå få avgöra själv?

• MiniFia

bettzen: En sådan dockvagn har jag sparad från när jag var liten! Superfin! Min är från 85

• faster

Kärleksdronken...det är säkert en åkpåse från 87..hade en liggvagn o åkpåse i det mönstret till min dotter...

• Lallan

Gummy: Åhh va fin den röda var, har en liknande liggvagn som är länkad längre ner nånstans på mammas vind från när jag var liten.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.