• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Nifelheim

Kärleksdronken: det går ju inte för jag får inget lösenord från tradera så jag kan inte buda *gråta största floderna ever*

• Nifelheim

Nepp inte fel mailaddres och har både haft kontakt med deras kundtjänst och försökt maila dem men INGET händer. jag får inget mail och de vill inte lösa det på ngt annat sätt

• Nifelheim

Är ju mailadressen som inte funkar o ja får minsann inte komma in på hans mail skit tradera och Skit Spray som gör så ja inte får mina mail

• Kärleksdronken

Nifelheim, hur går det? Kämpar du på med Tradera? Ge inte upp!

• Nifelheim

Kämpar och kämpar. Har ringt dem, men vet ni? de VÄGRAR ge mig ett lösenord på tele. Man måste få det via mailen o mig spray mail funkar inte att skicka till verkar de som. *argast* o jag får ju inte regga mitt personnummer på nng annan mailadress nu.

• Kärleksdronken

Lallan, rolig sittdyna! Jag har sett mer Dunderklumpen nu än vad jag gjorde när jag var barn, ändå växte jag upp på 70-talet, konstigt.

Nifelheim, skaffa en ny mejladress då! Du kan fixa en snabbt på www.home.se .

www.tradera.com/auction/aid_31707017
    smurftyg!

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.