• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Kojak

Är det ingen annan än jag som förfäras och rynkar på näsan åt alla grillgalningar som förpestar luften för oss andra lugna skötsamma personer.
    När man vill åka och bada så får man ju aldrig vara ifred, alltid kommer det massor av fräckisar som förpestar luften för en. Man kan ju knappt andas.
    Och om de inte förpestar luften med grillos från sina engångsgrillar(ja jag orkar inte ens gå in på vad jag anser om dessa) så förpestar de luften med läskig dånig modern musik.

• Lycklig 76a

Aquariana: Skojade bara, ska inte göra om det Såg dig skriva efter mig i en tråde, där vi båda vara allt annat än högmoraliska Kanske borde vi ha en bikttråd också... Jag menar, även en moraltant kan väl tappa stinget någon gång...

Kojak: Det var en av anledningarna till varför jag flyttade. Min granne och jag hade inte samma musiksmak, så dålig musik borde kanske förbjudas!! Det är iallafall omoraliskt att förpesta andra med sin dåliga musiksmak... På dom Aquariana!! Tjohoo!!!

• Lycklig 76a

Kojak: jag är ledsen att behöva erkänna det, men jag är en grillgalning!! Fast jag grillar bara i min trädgård, och jag är omringad av andra grillgalningar, så då kanske det är ok då

• Kojak

Nej absolut inte!!!! Bara för att du har råd att vräka dig i hus med vidsträckt trädgård så tycker jag absolut inte att du får förpesta luften för dina medmäniskor.
    Du borde istället skämmas ordentligt för ditt överdådiga leverne och tänka lite på oss stackare som tvingas uthärda våra liv i små och alltför trånga lägenheter.

• Kojak

PS. vad var det för tråd där ni var allt annat än högmoraliska???
    Måste ju veta eftersom det säkerligen i den tråden om någon har stort akut behov av en äkta högmoralist som jag hrm hrm.

• Aquariana

Jag vet inte vilken tråd det var, jag vet att jag skrev efter lycklig 76a, men nu vet jag inte vilken det var. Högst omoralikst av mig att glömma såna viktiga saker, jag vet ! *raka lite på ena stortån* (har ett hårstrå där, förlät hade...)

• Kojak

Skäms du nu ordentligt Lycklig 76a? Är det därför du inte vågar svara något på mitt tillrättavisande av dig?

• Aquariana

År det inte lite omoraliskt av oss att tilrättavisa varandra .... *funderar*

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)